سومین مجمع بسیج استان قزوین با حضور فرمانده سپاه قزوین و جمعی از مسئولین واعضای کارگروه‌های بسیج در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۶۶۴۸۹
|
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، سومین مجمع بسیج استان قزوین با حضور فرمانده سپاه قزوین و جمعی از مسئولین واعضای کارگروه‌های بسیج در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

این مجمع بسیج متشکل از کارشناسان، متخصصین و نخبگان و نیز دلسوزان جامعه است که در ۱۰ کارگروه در خصوص مشکلات و کمبودهای جامعه به اجماع و نظریه پردازی و نیز ارائه راهکار برای عملیاتی کردن نظریه ها می پردازند..
در مجمع بسیج تهدیدها و فرصت‌های موجود در جامعه رصد و شناسایی می‌شود و در قالب کارگروه‌ها بیان شده و در جلسه شورای بسیج و مجمع بسیج مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.
در ادامه سخنران ویژه جلسه دکتر زاکانی دبیر مجمع عالی بسیج کشور نیز مطالب مهم و ارزشمندی را در خصوص ایستادگی و مقاومت در برابر مشکلات ،موانع ،چالشها و کوتاه نیامدن از آرمانهای انقلاب و گوش به فرمان بودن ولی امر و آماده نمودن فضای کشور برای پیشرفت و توسعه و خدمت به مردم تمام سعی و کوشش خود را بکار ببندیم ،بیان داشتند.
و در پایان از کارگروه های برتر و روئسای اقشار برتر بسیج استان نیز تجلیل شد. 

انتهای پیام/گ

ارسال نظرات