دشمنان اسلام همیشه به فکر مقابله با تفکر اسلامی اند و درحال حاضر نیز درمنطقه خاورمیانه به دنبال اهداف شوم خود هستند.
کد خبر: ۸۷۶۶۴۹۷
|
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج،" هادی علیاری " فرمانده حوزه کربلا درنشست هیئت منتظران موعود پایگاه شهید صیاد شیرازی یوزبند درشهرستان کلیبر استان آذربایجان شرقی، ضمن بیان این مطلب ، بسیج را نیرویی پاک و قدرتمند دانست که در همه کشورها می تواند راهگشا و پیشرو باشد.

 " هادی علیاری"  با اشاره به تحولات منطقه به خصوص عراق، تصریح کرد: محور مقاومت در عراق و سوریه به موفقیت های چشمگیری دست یافته اند و کشورهای حامی گروههای تروریستی همچون امریکاو ترکیه می خواهند با شرکت در عملیات هایی مثل موصل عراق، آبروداری کرده و تلاش کنند قدرت بسیج مردمی این کشور ها را کم رنگ جلوه دهند.

وی افزود: دشمنان اسلام همیشه به فکر مقابله با تفکر اسلامی بوده و برای ایجاد مشکل درکشورهای اسلامی تلاش کرده اند و درحال حاضر نیز چند کشور منطقه به دنبال اهداف شوم خود هستند و همه امکانات خود را برای پیروزی در این عرصه گذاشته اند.
علیاری ادامه داد: کشور های غربی به خصوص امریکا با اینکه مدعی مبارزه با تروریسم است ضمن پشتیبانی امکاناتی و تجهیزاتی در هر مرحله ای از عملیاتها که گروههای تروریستی با مشکل مواجه می شوند به صورت مستقیم وارد عمل و جنگ می شوند و نقاط حساس و حیاطی جنگ را مورد هدف قرار می دهند.

ارسال نظرات