فرمانده یگان حفاظت زندان‌های کل کشور
فرمانده یگان حفاظت زندان‌های کل کشور گفت: کردستان یادآور حماسه‌ها و رشادت‌های بزرگی است که مردم این استان در سخت‌ترین شرایط به میهن اسلامی لبیک گفتند.
کد خبر: ۸۷۶۶۵۰۷
|
۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محسن ایزدخواه‌پیما در مراسم تکریم و معارفه فرمانده‌هان یگان حفاظت زندان‌های استان کردستان، اظهار کرد: باید اقرار کرد که مردم غیور کردستان لایق بهترین‌ها هستند.

وی با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب در سال 1388 به استان کردستان افزود: امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در سفر خود به کردستان و با پیاده‌روی در کوه‌های آبیدر، امنیت حاکم بر این استان را به رخ جهانیان علی‌الخصوص دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی کشاندند.

این مسؤول با تقدیر و تشکر از سردار خرم‌نیا فرمانده نیروی انتظامی استان به دلیل همکاری‌های گسترده با مجموعه زندان‌های کردستان گفت: امیدواریم با استفاده از ظرفیت‌های یگان امداد، یگان ویژه و سایر نیروهای مانوری و انتظامی بتوانیم همچون گذشته شاهد وجود امنیت و آرامش بر زندان‌های استان باشیم.

مدیرکل زندان‌های استان کردستان نیز در این مراسم ضمن خیرمقدم به حاضرین و ارائه گزارشی مختصر از وضعیت زندان‌های استان گفت: پست، جایگاه و مقام ناپایدار است و خوشبختی و عاقبت به خیری از آن کسی است که با وجدان کاری در طول مدت خدمت توانسته باشد رضایت مردم را جلب نماید.

اسحاق ابراهیمی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات صادقانه سروان روشنی فرمانده سابق یگان حفاظت زندانهای استان گفت: استفاده از تجربیات بازنشستگان در مراکزی همچون زندان‌ها می‌تواند مسیر دست‌یابی به اهداف سازمانی را هموارتر سازد.

وی، امنیت حاکم بر زندان‌های کردستان را قابل قبول و مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: خوشبختانه در سایه تعامل خوب و مثال‌زدنی میان زندان‌ها و سایر دستگاه‌های انتظامی و امنیتی و علی رغم کاستی‌ها و کمبودها، چتر امنیت و آرامش بر زندان‌های استان گسترانیده شده است.

مدیرکل زندان‌های استان کردستان، رسالت سازمان زندان‌ها به عنوان یک نهاد حاکمیتی را، هم تامین امنیت زندان‌ها و هم اصلاح و تربیت افراد به خطا رفته دانست و افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی با توجه به اقتداری که نیروهای انتظامی و امنیتی از خود نشان داده‌اند، امنیت در تمام کشور کاملا محسوس است.

مدیرکل زندان‌های استان کردستان با اشاره به وظایف حساس و دشوار یگان حفاظت در زندان‌ها، اقدامات تأمینی را دارای ارجحیت بر اقدامات اصلاحی و تربیتی دانست و بیان کرد: تا زمانی که امنیت و آرامش در زندان‌ها وجود نداشته باشد نمی‌توان انتظار داشت برنامه‌های اصلاحی و تربیتی موثر و هدفمند در این مراکز اجرا شود لذا در زندان‌ها سعی بر این است که توجه به امنیت در اولویت کاری زندانبانان قرار گیرد.

مراسم تکریم و معارفه فرمانده یگان حفاظت زندان‌های کردستان با حضور جمعی از مسؤولان نظامی و انتظامی استانی و کشوری از جمله سرهنگ ایزدخواه‌پیما فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌های کل کشور، سرهنگ کمالوند رئیس پلیس پیشگیری کردستان، سرهنگ کرمی فرمانده یگان حفاظت دادگستری کل استان، سرهنگ علی اشرفی رئیس اداره حفاظتی و مراقبتی پلیس پیشگیری، سرهنگ رجب‌زاده جانشین فرمانده یگان ویژه پاسداران استان در محل اداره کل زندان‌های کردستان برگزار شد.

در این مراسم با توجه به نائل شدن سروان زاهد روشنی به درجه بازنشستگی، ضمن تقدیر از بیش از 30 سال زحمات صادقانه وی در سمت فرمانده یگان حفاظت زندان‌های استان، سرهنگ دوم جلال مینایی به عنوان فرمانده جدید این یگان معرفی شد.


ارسال نظرات