جانشین سازمان بسیج مستضعفین از آغاز رزمایش‌های گردان‌های «بیت‌المقدس» و «کوثر» در کشور خبر داد و گفت: فردا و پس فردا این رزمایش‌ها در استان‌های سمنان و خراسان رضوی برگزار می‌شود و باقی استان‌ها در نوبت اجرا هستند.
کد خبر: ۸۷۶۶۵۰۸
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴
به گزارش سرویس بسیج نیروی مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج، سردار «علی فضلی» جانشین سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌و‌گوی در خصوص برگزاری رزمایش‌های بسیج اظهار داشت: رزمایش‌های گردان‌های «بیت المقدس» و «کوثر» هرساله پس از احصای آموزش‌های تئوری و عملی توسط نیروها، متناسب با تهدیدات بومی هر استان برگزار می‌شود.
وی در ادامه از آغاز سلسله رزمایش‌های بسیج در سال جاری از فردا و پس فردا در استان‌های خراسان رضوی و سمنان خبر داد و افزود: هفته آینده نیز این رزمایش در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی اجرا می‌شود. باقی استان‌ها نیز در نوبت برگزاری هستند.
فضلی عنوان کرد: بخش اعظمی از این رزمایش‌ها، روزهای ۱۳ و ۱۴ آبان در ۱۳ استان کشور اجرا می‌شود.
جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه رزمایش‌ها به دو گونه متمرکز و غیرمتمرکز برپا می‌شود، تصریح کرد: ۷۰۰ هزار نفر در قالب یک هزار و ۹۱۶ گردان بیت المقدس و ۲۱۷ گردان کوثر در برپایی این رزمایش‌ها حضور خواهند داشت. ضمن اینکه رزمایش‌ها امسال ممکن است تا ابتدای سال آینده ادامه داشته باشد.
وی در پایان از تغییر تاکتیک در سلسله رزمایش‌های آتی خبر داد و گفت: جزئیات آن در هنگام برگزاری رزمایش‌ها اعلام خواهد شد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات