مدیر صندوق کارآفرینی امید ماهنشان:

ایجاد اشتغال پایدار برای ۲۲۵ نفر ماهنشانی

برای ۲۲۵ نفر با پرداخت وام قرض الحسنه از صندوق کارآفرینی امید، اشتغال پایدار در سطح شهرستان ایجاد شده است.
کد خبر: ۸۷۶۶۵۱۶
|
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر صندوق کارآفرینی امید ماهنشان گفت: با پرداخت سه و نیم میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید تا پایان نیمه اول سال جاری در سطح شهرستان زمینه اشتغال پایدار و مستمر برای متقاضیان ایجاد شده است.

محمد نوری افزود: صندوق کار آفرینی امید به عنوان بازوی حمایتی دولت در حمایت مالی قرض الحسنه از افراد دارای مهارت، زنان سرپرست خانواده، روستائیان و کار آفرینان دارای ایده و طرح در توسعه و حمایت کسب و کارهای خانگی، خرد و کوچک با بهره گیری از ظرفیت ها و مزیت های کشور فعالیت دارد.

وی اظهار داشت: در همین راستا صندوق شهرستان ماهنشان با پرداخت تسهیلاتی زمینه ایجاد اشغال پایدار را برای شهروندان و روستائیان عزیز فراهم آورده است.

مدیر صندوق کار آفرینی امید ماهنشان گفت: طرح های راه اندازی شده در این شهرستان، پرورش ماهی، تأسیسات برق صنعتی، تولید کفش، پشتیبان تابلو فرش، سوپرمارکت، لبنیاتی، زنبور داری، دامداری، نیسان وانت، خشکشویی، داروخانه، قنادی، ابزار و آلات فروشی، تولید ادوات زنبورداری، مرغ فروشی، باطری سازی، مکانیکی، تعویض روغنی، پشتیبانی خیاطی، کفش فروشی، نانوایی و غیره که در جای جای آن فعالیت می کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: در حوزه اعطای تسهیلات ازدواج جوانان و ضروری که جزء ماموریت های مصرح صندوق نیز است، صندوق شهرستان در طول سه سال دولت تدبیر و امید با ۱۴۵ فقره وام به میزان چهار میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال توانسته رتبه دوم را در استان به خود اختصاص دهد.

نوری گفت: در حوزه تسهیلات ضروری از سال ۹۳ تا نیمه اول سال جاری به تعداد ۱۳ فقره وام به میزان ۴۹۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

مدیر صندوق کار آفرینی امید ماهنشان خاطر نشان ساخت: در حوزه تسهیلات توسعه کسب و کار،طرح امید از اول فعالیت دولت تدبیر و امید صندوق شهرستان توانسته به تعداد ۸۶ فقره وام به میزان ۷ میلیارد و ۷۰۱ میلیون ریال تسهیلات پرداخت کند.

ارسال نظرات