خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه با بیان اینکه درشش ماهه سال جاری یک هزار و 200 نفر از بسيجيان در اردوهاي جهادي یک روزه اعزام شدند، گفت: از ابتدای سال جاری 14 كارگاه اقتصاد مقاومتي و صنايع تبديلي ایجاد شده است.
کد خبر: ۸۷۶۶۵۳۲
|
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰

صمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، با اشاره به شعار سال از سوی امام خامنه ای (حفظه الله) با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اظهارداشت: برای شناخت بسترها و زمینه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی، باید به آسیب‌شناسی اقتصاد، موانع و نیازمندی‌های تحقق اقتصاد مقاومتی توجه و پرداخت.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یعنی تکیه بر توان ونیروی داخلی نه غرب ، گفت: همه اقشار مختلف مردم و سازمانها؛ نهادها در اجرای هر چه بهتر اقتصاد مقاومتی مسئول هستند و باید این را به عنوان یک وظیفه تلقی کنند.

وی با اشاره به برنامه ي بسيج سازندگي ناحيه مقاومت بسیج سپاه زيركوه در 6 ماهه اول سال جاری افزود: در همین راستا تعداد 1200 نفر از بسيجيان دراردوهاي جهادي 1 روزه اعزام و خدمت رسانی به محرومین انجام دادند.

صمدی با اشاره به فعاليت بيش از 250 نفر در قالب 5 گروه جهادي ميهمان عنوان کرد: این جهادگران در عرصه های عمراني،بهداشتي و فرهنگي و آموزشي در طی شش ماهه سال جاری اعزام و فعالیت انجام دادند.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه به راه اندازي و استمرار 8 كارگروه علمي كشاورزي در روستا هاي استند ، محمدآباد، فخرآباد، بايمرغ و ميرآباد اشاره و یادآورشد: این کار گروه ها با هدف افزايش توليد در واحد سطح می باشند.

وی با اشاره به کارگاه های اقتصاد مقاومتی وکوچک و زودبازده گفت: 14 كارگاه اقتصاد مقاومتي و صنايع تبديلي ایجاد شده است و پيش بيني مي گردد تا پايان سال جاری تعداد 60 كارگاه اقتصاد مقاومتي در شهرستان راه اندازي شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها