رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان زنجان:
46 كيلو گرم مواد مخدر از نوع ترياك در يك عمليات پليسي با همكاري پليس مبارزه با مواد مخدر استان آذربايجان شرقي كشف شد.
کد خبر: ۸۷۶۶۵۷۶
|
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان زنجان از 46 كيلو گرم مواد مخدر از نوع ترياك در يك عمليات پليسي با همكاري پليس مبارزه با مواد مخدر استان آذربايجان شرقي خبر داد و گفت: در راستاي مبارزه با قاچاق مواد مخدر ماموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از فعاليت يك نفر در امر تهيه و توزيع مواد مخدر در سطح كشور مطلع و رسيدگي به موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

سرهنگ مختار شير محمدي افزود: ماموران در ادامه تحقيقات خود دريافتند يك متهم قصد دارد مقدار قابل توجهي مواد مخدر را از استان هاي مركزي كشور به وسيله يك دستگاه سواري پژو پارس به يكي از استان هاي غربي كشور منتقل و توزيع كند .

وی با اشاره به اينكه عمليات دستگيري اين متهم آغاز و با تشكيل دو اكيپ به اجرا درآمد اظهار داشت: مأموران موفق شدند اين متهم را به همراه همسر خود در اتوبان زنجان قزوين شناسايي و دستگير كنند.

مختار شير محمدي با تاكيد بر اينكه ماموران در بازرسي دقيق از اين خودرو 46 كيلو گرم ماده مخدر از نوع ترياك كه در خودرو جاسازي شده بود كشف كردند، گفت : اين متهم با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي شدند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اشاره به آثار مخرب مواد مخدر تصریح کرد: بي شک احساس مسئوليت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگيري از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پيرامون اين معضل اجتماعي به مرکز فوريت هاي پليس مي تواند گام موثري در برخورد با قاچاقچيان و سوداگران مرگ باشد.

ارسال نظرات