جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به لزوم اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: از این رو ایجاد گنجینه‌ای برای شناساندن شهدا به نسل امروز و آینده ضروری است.
کد خبر: ۸۷۶۶۵۸۲
|
۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رزمایش ؛ سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در کنگره ملی سرداران و ۳۰۰۰ شهید استان خراسان شمالی در محل دهکده مقاومت اظهار کرد: رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان خراسان شمالی بیانگر تعمیق روحیه ولایتمداری در بین مردم این استان است.
وی بیان داشت: بی‌شک مجاهدت، رشادت و خط‌شکن بودن رزمندگان استان در دوران هشت سال دفاع مقدس وصف‌ناپذیر است.
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به‌ پای صحنه بودن مردم ما در دفاع از نظام اسلامی افزود: مردم ما با روحیه معنوی با جان و دل از نظام جمهوری اسلامی محافظت می‌کنند.
وی تصریح کرد: ولایت‌فقیه، قانون اساسی و دشمن‌ستیزی سه وجه تمایز جمهوری اسلامی ایران از دیگر نظام‌ها است.
به گفته جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین ولایت‌فقیه و قانون اساسی مبتنی بر احکام الهی در کشور حاکم و انقلاب اسلامی حاصل مجاهدت امام راحل است.
وی با اشاره به کنگره ملی سرداران و ۳۰۰۰ شهید استان خراسان شمالی تصریح کرد: در این کنگره‌ها رشادت‌ها و مقاومت جوانان در دوران دفاع مقدس باید برای نسل امروز شناخته شود.
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به لزوم اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه  یان داشت: از این رو ایجاد گنجینه‌ای برای شناساندن شهدا به نسل امروز و آینده ضروری است.
وی همچنین در این کنگره ملی شهدا، یاد و خاطره۴۱۷ شهید استان و ۷۱ شهید فرهنگی را گرامی داشت.
گفتنی است کنگره ملی سرداران و ۳۰۰۰ شهید استان خراسان شمالی از ۲۴ مهرماه آغاز شده و تا ۲۷ مهرماه ادامه دارد.
انتهای پیام//
منبع : سپاه نیوز
ارسال نظرات