نوزدهمین انتخابات شوراهای دانش آموزی با شرکت 210هزار دانش آموز لرستانی برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۶۶۷۷۰
|
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان ،معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان گفت : 42هزار دانش آموز در دوره های مختلف تحصیلی برای حضور در این شوراها داوطلب شده اند که در نهایت 12هزار دانش آموز با رای مستقیم دانش آموزان به عضویت شورای دانش آموزی مدارس در می آیند.
محسن یوسفوند در مراسم نمادین این انتخابات که در دبیرستان  پسرانه استعدادهای درخشان شهرستان خرم آباد برگزار شد ، گفت :   دموکراسی در ایران  و اسلام سابقه بس طولانی دارد و مکتب حیات بخش اسلام همواره الهام بخش مشارکت مردم در  تصمیم گیری های کلان حکومتی بوده است . 
وی انتخابات شورای دانش آموزی را تمرین دموکراسی و مشارکت عنوان کرد و افزود : منخبین شوراهای دانش آموزی به عنوان مشاوران مدیر کل و روسا و مدیران آموزش و پرورش فعالیت خواهند کردو فرصت خواهند داشت که نظرات و دیدگاههای خود را بیان کنند .
دامه مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان خرم آباد هم با اشاره به برگزاری انتخابات شوراهای دانش آموزی در 250آموزشگاه گفت : 28هزار دانش آموز در این انتخابات حضور خواهند داشت . 
اسداله عباس زاده افزود : 2هزار دانش آموز دواطلب عضویت در شوراهای دانش آموزی شده اند که 500دانش آموز با راس مستقیم سایر دانش آموزان عضو شوراهای دانش آموزی می شوند .
ارسال نظرات