سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: کنگره بین المللی امام سجاد(علیه السلام) فرصت مناسبی برای نشر و گسترش آموزه های دینی و فرهنگ و معارف اهل بیت(علیهم السلام) در سطح جهان را فراهم کرده است.
کد خبر: ۸۷۶۶۸۰۵
|
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷
حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر انصاری راد در دیدار اعضای ستاد کنگره بین المللی امام سجاد(علیه السلام)، ضمن تجلیل از دست اندارکاران و عوامل این رخداد مهم، اظهار کرد: ارادت نسبت به اهل بیت(علیهم السلام)، دلسوزی، تلاش مستمر و شبانه روزی، پشتکار و همدلی اعضای ستاد منجر به برنامه ای آبرومند برای کشور و جهان اسلام تحت عنوان کنگره بین المللی امام سجاد(علیه السلام) شده است.

وی تصریح کرد: این جریان عظیم فرهنگی معنوی که هرساله بر ابعاد آن نیز افزوده می شود، به خوبی توانسته است که جایگاه خود را در عرصه بین المللی پیدا کند.

 

سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به برگزاری برنامه های امسال کنگره در بیش از 10 استان از ایران اسلامی و 12 کشور جهان، افزود: از سال آینده باید چتر برنامه های اثرگذار این رخداد بر سر استان ها و حتی کشورهای بیشتری گسترده شود تا همگان بتوانند از برکات معنوی آن بهره مند شوند.

 

حجت الاسلام و المسلمین انصاری راد همچنین به برگزاری همایش های جانبی کنگره ششم در شهرستان ها، بخش ها و روستاهای مختلف استان هرمزگان نیز اشاره و عنوان کرد: تبلیغات اسلامی از این آمادگی برخوردار است تا همه ظرفیت های خود در مناطق مختلف را برای برگزاری هرچه بهتر این همایش ها بسیج کند.

 

وی، بهره گیری از شبکه تبلیغی روحانیون بومی و مستقر، مبلغین و مبلغه ها، کانون مداحان، هیات های مذهبی و سایت استانی تبیان را ازجمله ظرفیت های اداره کل تبلیغات اسلامی برشمرد که در راستای برگزاری مطلوب همایش های جانبی کنگره از آنها استفاده خواهد شد.

 

در ابتدای این دیدار علی علامه زاده، دبیر و حجت الاسلام احمد پهلوانی، مدیراجرایی کنگره بین المللی امام سجاد(علیه السلام) گزارش های جداگانه ای از روند برگزاری این رخداد ارائه کردند.

 

گفتنی است؛ ششمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) از ششم تا ۲۵ محرم با محوریت و میزبانی استان هرمزگان و در ۱۰ استان کشور ایران و ۱۲ کشور جهان برگزار می شود.
ارسال نظرات