خبرهای داغ:
انتخابات تعیین فرماندهان حوزه ها و پایگاه های بسیج دانشجویی برخی دانشگاه های شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۶۶۸۳۳
|
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، با حضور دانشجویان بسیجی فعال انتخابات فرماندهان حوزه ها و پایگاه های بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد اسلامی،پیام نور و دانشکده علوم قرآنی شاهرود برگزار شد.

مهیار یونس آبادی جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری انتخابات پایگاه ها و حوزه های بسیج دانشجویی شاهرود گفت: انتخابات تعیین فرماندهان پایگاه ها و حوزه های بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد اسلامی،دانشکده علوم قرآنی و پیام نور شاهرود با حضور دانشجویان بسیجی فعال در این دانشگاه ها برگزار شد.

وی افزود: در این انتخابات که تعدادی از دانشجویان بسیجی کاندیدا شده بودند فرماندهان حوزه بسیج دانشجویی شهید مفتح دانشگاه آزاد اسلامی، پایگاه های المهدی(عج) براداران و کوثر خواهران، دانشکده علوم قرآنی و فتح براداران دانشگاه پیام نور با رای گیری انتخاب و معرفی شدند.

یونس آبادی تصریح کرد: در این انتخابات که با حضور دانشجویان فعال بسیجی دانشگاه های مربوطه انجام شد با رای گیری و حضور نمایندگان بسیج دانشجویی و دانشگاه ها فرماندهان منتخب تعیین که بعد از سیر مراحل به عنوان فرماندهان حوزه و پایگاه های بسیج دانشجویی معارفه می شوند.

وی با بیان اینکه سایر دانشگاه ها فرماندهانشان به فعالیت خود ادامه خواهند داد گفت: تعیین فرماندهان حوزه ها و پایگاه های بسیج دانشجویی دانشگاه ها با برگزاری انتخابات در دانشگاه ها تعیین می شود و افراد منتخب با تایید بسیج دانشجویی در دانشگاه فعالیت خود را آغاز و تا زمانی که تحصیل می کنند و دارای شرایط لازم هستند می توانند به عنوان فرمانده بسیج دانشجویی فعالیت نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها