خبرهای داغ:

جلسه مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان با بسیجیان دانشگاه صنعتی شاهرود

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان با فرماندهی و شورای حوزه و پایگاه های بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود دیدار کرد.
کد خبر: ۸۷۶۶۸۴۰
|
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان و هیئت همراه با حضور در دانشگاه صنعتی شاهرود با فرماندهی و شورای حوزه و پایگاه های بسیج دانشجویی این دانشگاه دیدار کردند.

در این جلسه که فرماندهی و شورای حوزه شهید مطهری و چهار پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی در دفتر بسیج دانشجویی این دانشگاه حضور داشتند، مرتضی دهرویه در سخنانی با اشاره به برنامه های بسیج دانشجویی در دانشگاه ها و تشریح و توضیح این برنامه ها اظهار کرد: اردوهای جهادی، راهیان نور و طرح ولایت از برنامه های مهم بسیج دانشجویی در دانشگاه هاست که در راستای بصیرت،معرفت،تربیت و مهارت افزایی دانشجویان اجرا می شود.

وی با اشاره به برنامه های ابلاغی بسیج دانشجویی و اجرای آن توسط حوزه ها و پایگاه های بسیج دانشجویی در سطح دانشگاه ها گفت: سیاست ما رهنمودهای رهبر انقلاب در مورد پرورش دانشجوی انقلابی است که با توجه به شاخص های تبیین شده توسط ایشان برنامه ها برنامه ریزی و ابلاغ شده و باید در این مسیر بسیج دانشجویی حرکت کند.

در این جلسه مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی سوالات و ابهامات خود را در مورد برنامه ها و نحوه اجرای آن مطرح نمودند و مسئول ناحیه دانشجویی استان ارائه توضیح دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها