امام جمعه نورآباد تفرقه را ریشه مشکلات جهان اسلام خواند و گفت: برقراری و حفظ وحدت راه مقابله با تکفیریها و برطرف شدن مشکلات جهان اسلام است.
کد خبر: ۸۷۶۶۸۴۷
|
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان حجت الاسلام سیدجعفر هاشمی نژاد،در رابطه با بی نتیجه ماندن نشستهایی که برای حل بحران سوریه برگزار می شود، بیان داشت: اگر عوامل شکل گیری این بحران از خواسته های نامشروع دست بردارند، این نشستها به نتیجه می رسد.
وی با اشاره به پشت پرده بودن آمریکا و رژیم سعودی در ایجاد بحران سوریه افزود: آمریکا زمانی که به اهداف خود نمی رسد کارشکنی می کند.
امام جمعه نورآباد به قدرت دولت و ارتش سوریه اشاره و عنوان کرد: در صورت عدم حمایت آمریکا از گروه های تروریستی، دولت و ارتش سوریه توانایی مقابله با این گروه ها را دارند.
وی به فتنه گری آمریکا اشاره و اظهار کرد: آمریکا در ظاهر مخالف عمل تروریستها بوده و در عمل از این گروه ها پشتیبانی کرده است.
حجت الاسلام هاشمی نژاد آمریکا را منشأ ناامنی در منطقه و تقویت گروه های تروریستی داعش عنوان کرد و گفت: مقاومت مردم سوریه راه مقابله و شکست گروه های تروریستی است.
وی در ادامه با اشاره به درگیریهای جهان اسلام اظهار داشت: جهان اسلام برای پایان دادن به این درگیریها و مقابله با گروه های تروریستی تکفیری داعش باید وحدت داشته باشند.
امام جمعه نورآباد خاطرنشان کرد: اگر دولتها دست به دست هم دهند و همدل و همزبان باشند، گروه های تکفیری شکست خواهند خورد.
وی با اشاره به دستورات دین اسلام و امام راحل و رهبر معظم انقلاب که بارها مسلمانان جهان اسلام به وحدت دعوت کرده اند، گفت: وحدت تنها راه شکست و نابودی گروه های تروریستی تکفیری داعش است.
ارسال نظرات