هدف کمپین چیست؟ شیخ می گوید تنها راه نجات من دو دسته کردن استان به اصلاح طلب و اصول گرا و ایجادتفرقه است! و همچنان هم به فشار به استاندار تا بفهمد من پشتوانه دارم!!
کد خبر: ۸۷۶۶۸۵۲
|
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۸
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان شیخ هتاک به شهدا که این روزها به سراسیمگی و آشفتگی احوال  افتاده دست به هر کاری می زند که شاید چندروزی بیشتر به میز ریاست بچسپد!

براساس اعلام منابع آگاه شیخ هتاک به شهدا با چند نفر از همکاران رسانه ضد انقلاب تماس گرفته و انها را به دفتر فرا میخواند و به همراه چند نیروی زیر دستش همفکری می کنند که برای نجات از این حال و روزم چکار کنیم؟

مدیریت کمپین با شیخ هتاک به شهدا

دستور از اتاق فکر ضد انقلاب اینچنین به شیخ می رسد: "کمپین" حمایت از شیخ هتاک به شهدا؛ و از صبح تا عصر حدود 7 عنصر رسانه ضد انقلاب با شیخ هتاک در دفتر کار دور یک میز می نشییند برای جمع آوری عضو و "کاربر فیک"!

هدف کمپین چیست؟ شیخ می گوید تنها راه نجات من دو دسته کردن استان به اصلاح طلب و اصول گرا و ایجاد تفرقه است! و همچنان هم به  فشار به استاندار تا بفهمد من پشتوانه دارم!!

"ایجاد تفرقه" در استان و حمله به "استاندار" دستور شیخ هتاک

کمپین راه اندازی می شود و هرکس موظف است فامیل خود را اضافه کند و شیخ تندرو می گوید تا می توانید اصلاح طلبان را تحریک کنید تا علیه اصول گرایان بلند شوند و از من حمایت کنند و همچنین در گروه به استاندار و دولت هم حمله کنید تا پشت من بایستند! و رسانه هایی غرب زده که سابقه طولانی در خیانت به مردم را دارند هم وظیفه تبلیغ آن ها را دارند

کار برای  دو قطبی کردن استان و ایجاد تفرقه و  توهین به استاندار به خوبی پیش می رود تا اینکه متوجه می شوند کار انها لو رفته و افراد و کمپین رصد می شود و دوباره شب جلسه اضطراری گرفته می شود که باید قبل از اینکه مشکلی ایجاد شود تعطیل شود.

لو رفتن کمپین و مدیران آن

پس تصمیم می گیرن که شیخ پاسی از شب یک بیاینه دهد و اعضا را دعوت به آرامش و تعطیلی کمپین کند!! شیخ تندرو که تمام تلاشش را می کند که دو قطبی و آشوب ایجاد کند ناگهان بیانیه آرامش می دهد!!

این روزها  شیخ هتاک به شهدا شبیه فردی است که در حال جان کندن است و دست به هرکاری می زند تا چند نفس بیشتر بکشد و به همین خاطر با همکاری چند نیروی ضد انقلاب و خائن به وطن در حال طراحی سناریو هستند که تفرقه در استان مهم ترین محور حرکت آن ها ست

منبع:لرستان خبر
ارسال نظرات