معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اینکه اردوی راهیان نور دانش آموزی سال ۹۵ از تاریخ ۱۰ مهرماه امسال آغاز شد، گفت: تاکنون 2400 نفر در قالب اردوی راهیان نور دختران به مناطق عملیاتی اعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۶۶۸۸۴
|
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۵

سیده حمیرا ذکی پور، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، اظهار کرد: 30 هزار دانش آموز دختر و پسر گیلانی در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه اردوی راهیان نور دانش آموزی سال 95 از تاریخ 10 مهرماه امسال آغاز شد، گفت: تاکنون  2400 دانش آموز دختر، 159 فرهنگی، 67 راوی و 45 روحانی در قالب اردوی راهیان نور دختران به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه مرحله نخست از اعزام کاروان راهیان نور دختران رو به اتمام است، گفت: مرحله دوم از اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی کرمانشاه مربوط به دانش‌آموزان پسر است.

ذکی پور با تاکید بر اینکه اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی جنوب کشور از آذرماه امسال آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی کشور از دوره دوم متوسطه پسر و دختر استان گیلان است.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری کاروان راهیان نور دانش آموزی نشر فرهنگ دینی و جهادی و دفاع مقدس در نسل نوجوان و جوان است، گفت: در اعزام دانش آموزان حفظ سلامت آنان بسیار مورد توجه است و تاکنون 63 دستگاه اتوبوس انتقال دانش آموزان به مناطق جنگی غرب را در صحت کامل به سرانجام رسانده اند.

به گزارش بسیج، پارسال 15745 دانش آموز دختر و پسر گیلانی در قالب کاروان های راهیان نور از مناطق جنگی جنوب و غرب کشور بازدید کردند.

 

ارسال نظرات