حجت الاسلام هاشمی: انسانی که امام شناس نباشد تمام عباداتش پوسته است و مغز ندارد و در قیامت از نعمت بزرگ ولایت سؤال می شود.
کد خبر: ۸۷۶۶۸۹۵
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، جلسه اخلاق هفته اول آبان ماه با سخنرانی مسئول تربیتی آموزشی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بافق حجت الاسلام سیدمحمود هاشمی با حضور اساتید و طلاب حوزه در سالن نماز خانه حوزه علمیه الزهراء سلام الله علیها برگزار شد.

حجت الاسلام هاشمی با تسلیت ایام سوگواری حضرت سیدالشهداء(علیه السلام)به لزوم امام شناسی در هر زمانی اشاره کرد و گفت: انسانی که امام شناس نباشد تمام عباداتش پوسته است و مغز ندارد و در قیامت از نعمت بزرگ ولایت سؤال می شود.

مسئول تربیتی آموزشی سپاه بافق افزود: در عاشورای هر سال یک پرده از معارف سیدالشهداء علیه السلام برداشته می شود و در سال گذشته 5500 نفر در کشور سوئیس با مشاهده صحنه عزاداری حضرت سیدالشهداء علیه السلام مسلمان شدند و این، دلیل سرد نشدن حرارت در قلوب مؤمنین است.

وی در ادامه با اشاره به فرازهایی از دعای عهد گفت: متأسفانه در جامعه امروزی ما، امر به معروف و نهی از منکر تعطیل شده است ولی حضرت سیدالشهداء(علیه السلام) بخاطر احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر به شهادت رسید.

ارسال نظرات