تقدیر از شهردار ابرکوه در راستای حفاظت از اسناد تاریخی

مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد با اهدا لوح سپاس از شهردار ابرکوه تقدیر کرد.
کد خبر: ۸۷۶۶۸۹۷
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، داود پاک طینت مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد با اهدا لوح سپاس از شهردار ابرکوه تقدیر کرد.

چندی پیش شهرداری ابرکوه با تأکید بر حفظ اسناد ارزشمند و تاریخی موجود در شهرداری تصمیم به حفظ و نگهداری این اسناد در مرکز اسناد و کتابخانه ملی گرفت که با همکاری دو نهاد مراحل آرشیو و نگهداری توسط این مرکز انجام شد.
به همین منظور و در راستای حفاظت از میراث مکتوب، و بواسطه پیگیریها و اقدامات صورت گرفته، از شهردار ابرکوه تقدیر به عمل آمد. متن این تقدیرنامه به شرح ذیل است.

جناب آقای حاتمی
شهردار محترم ابرکوه
با سلام
بی شک صیانت از اسناد کشور و کمک به توسعه و بالندگی آرشیو ملی جمهوری اسلامی ایران، نیازمند عزم راسخ، تلاش خالصانه و متعهدانه و کوشش های بی دریغ مسئولان خدوم و دلسوزی است که، همواره برای حفاظت از میراث مکتوب کشور، گام هایی استوار برداشته اند.
بدین وسیله از زحمات شما که ضمن حفظ اسناد تاریخی شهر ابرکوه، نسبت به ساماندهی و انتقال اسناد با ارزش، به آرشیو ملی ایران نهایت همکاری را مبذول داشته اید صمیمانه تشکر و قدردانی می شود و توفیق روز افزون همراه با سلامتی و سعادتمندی شما را از درگاه پروردگار مسئلت دارم.
داود پاک طینت
مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد

ارسال نظرات