خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان:
سردار فدا در نشست خبری کنگره ۲۳۰۰ شهید شهرستان خمینی‌شهر اصفهان گفت: شهدای ما ثابت کردند که حرکت عاشورایی اباعبدالله الحسین (ع) در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و امروز درصحنه‌های جبهه‌های دفاع از حریم اهل‌بیت (س) با عنوان مدافعان حرم همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۸۷۶۶۸۹۹
|
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج،جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در نشست خبری برگزاری کنگره ملی 2300 شهید شهرستان خمینی‌شهر اصفهان عصر امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: رسانه‌ها با تمام پتانسیل خود پیام کنگره شهدا را با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری بر روحیه و اقدام انقلابی، نمونه بارز. شعار «روحیه انقلابی، اقدام انقلابی» در سطح کشور منتشر نمایند

سردار سرتیپ دوم پاسدار مجتبی فدا با بیان اینکه شهرستان خمینی‌شهر دارای توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بسیار بالایی است، گفت: مدافعان حرم در هزار و 500 کیلومتر آن طرف‌تر از مرزهای ایران برای دفاع از نظام، انقلاب، اسلام، ولایت و میهن خود در کمک به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جان خود را فدا کردند و باتوجه به اینکه.

یک ‌دهم شهدای عزیز استان اصفهان متعلق به شهرستان خمینی‌شهر هستند..

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان ترویج روحیه ایثار و شهادت را یکی از اهداف برپایی چنین کنگره‌هایی عنوان کرد و گفت: فرهنگ ایثار و شهادت باید به نسل جدید منتقل شود و جوان امروزی باید بداند چه جوانانی که از کوچه‌ پس ‌کوچه‌های شهر و استان ما راهی جبهه‌ها شدند جوانانی قد علم کرده و برای حفظ کیان و دین اسلام از جان شیرین خود هم گذشتند.

سردار فدا امنیت، آرامش و اقتدار امروز کشور را مرهون حرکت شهدا و رزمندگان دفاع مقدس بیان و تصریح کرد: جمهوری اسلامی در حال حاضر به واسطه شهادت رزمندگان دوران دفاع مقدس در امنیت و آرامش است، همچنین معرفی الگو از طریق معرفی شهدای شاخص و نمونه به مردم یکی دیگر از ظرفیت‌ها و توانمندی‌هایی است که باید به کار گرفته شود.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان بابیان اینکه در شهرستان خمینی‌شهر بیش از 132 خانواده دارای سه و چهار شهید وجود دارد، تأکید کرد: همه شهدای ما شاخص هستند و در برنامه‌های کنگره شهدا از خانواده شهدای شهرستان و مدافع حرم تجلیل به عمل می‌آید.


ارسال نظرات
پر بیننده ها