خبرهای داغ:
حسین لادانی در یادواره ی شهدای مسجد ولیعصر اصفهان:
این جانباز دفاع مقدس گفت: امروز در خلیح فارس هر شناوری با هر نامی باشد، چه ناو جنگی یا کشتی تجاری یا نفت کش، کسی که کنار دستگاه هدایت شونده نشسته اگر فارسی بلد نباشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که تحت فرمان حضرت آقاست، به هیچ وجه اجازه عبور و مرور نمی دهد.
کد خبر: ۸۷۶۶۹۰۶
|
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان شام دیروز در یادواره بزرگ شهدای مسجد ولی عصر(عج) اصفهان واقع در خیابان صباحی، دسته های حسینی به عزادای پرداختند و جانباز دفاع مقدس حاج حسین لادانی نیز با موضوع مسائل روز سخنرانی کرد.

فضا به عطر رشادت و اقتدار و عشق و ایمان آکنده است، فضا فضای فریاد اشداء علی الکفار است. تکاپوی بسیجیان دلم را قرص می کند که آسوده بخوابید شهر در امن و امان است، که جوانان رشید شجاع وطنم لحظه به لحظه در حال روییدنند. شهر همچون گهواره ای است در جزیره ای پر از طوفان. شهر من در امان است چرا که کم نیستند دلاورمردان غیوری که همیشه عطر شهادت و مقاومت را منتشر می کنند.

لادانی سخنان خود را با یاد امام شروع کرد و گفت: تمام اتفاقاتی که بعد از رحلت حضرت خمینی (ره) پیش آمده قبلا توسط امام پیش بینی و گوشزد شده است. امام در پیامی فرمود: «به امت اسلامی می گوییم که جنگ فقر و غنا، استضعاف و استکبار شروع شده، تمام دعواهای دنیا سر همین موضوع است».

سردار غیور و جانباز کربلای ۴ با افتخار و صلابت از قدرت امروز سپاه و از خاطرات رشادت های همرزمانش در دفاع مقدس می گوید. مسجد پر از نور و شور است، و تو دلت می خواهد بنشینی، ببینی و در آرامش حماسی فضا غرق شوی. در این حال و هوا گوشه ای از صحبت های حسین لادانی از فرماندهان سپاه پاسداران شنیدنی است؛

وی افزود: در بحث صدور انقلاب امام فرمود که «انقلاب به مرزهای ما منتهی نمی شود»، اسلام خواهی مردم اروپا و آمریکا همه از انقلاب ما ریشه گرفته است. کشور نیجریه در زمان انقلاب ۲۰۰۰ بچه شیعه داشته امروز ۲۰ میلیون بچه شیعه دارد و عموما مقلد حضرت آقا و آیت الله سیستانی هستند. هندوستان بیش از ۷۰ ملیون بچه شیعه دارد. اینکه دشمن جرات نمی کند سر سوزنی تعدی کند چون نمی داند اگر این راه باز شد به کجا منتهی خواهد شد. همین کشور پاکستان، بچه شیعه هایی دارد که از ما پر و پا قرص تر هستند.

او در تاکید بر قدرت نیروهای مسلح و سپاه گفت: چندی پیش ظرف کمتر از ۲۴ ساعت ۴۸ ناو دور جزیره ابوموسی را گرفت و هیچ غلطی هم نتوانستند بکنند. امروز در خلیح فارس هر شناوری با هر نامی باشد چه ناو جنگی یا کشتی تجاری یا نفت کش، کسی که کنار دستگاه هدایت شونده نشسته اگر فارسی بلد نباشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که تحت فرمان حضرت آقاست، به هیچ وجه اجازه عبور و مرور نمی دهد.

وی اضافه کرد: یک روزی هیچ چیز نداشتیم و ایستادگی و مقاومت کردیم تا قدرت خود را به رخ مردم دنیا کشیدیم. این ملت نجیب و این خانواده های شهدا کجا کم گذاشته اند؟ باهمه ی وجود در همه ی صحنه ها حضور داشتند.

لادانی با ابراز گلایه از برخی مسئولین گفت: اما چه کنیم غفلت بعضی از مسئولین واقعا جای تاسف دارد؛ من اهل هیچ جناحی نیستم، و به نظر من هر دو جناح سر اصول نظام معامله کردند، گرچه بین آنها انسان های خوب هم هست، اما چرا باید مسئول ما مهره ی سازمان سیاه در بیاید؟

ویتصریح کرد: دو مثلث امروز دارد با برنامه کار می کند. یکی مثلثی که توسط حضرت آقا اداره می شود: «تهران، دمشق و یمن». مثلث دوم: «تهران، آنکارا و ریاض». از کنار این قضیه که وزیرمان بعد از چند روز که در نیویورک بوده به آنکارا می رود سرسری نگذریم.

جانباز کربلای ۴ گفت: همه می دانند که مرکز انقلاب جهانی حضرت بقیه الله شهر کوفه است؛ علت پافشاری آقا در پیاده روی اربعین همین است، چون عراق داخل هر دو مثلث قرار می گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به لطف عنایت حضرت ولی عصر (عج) هرچه جلوتر می رویم عظمت بچه های شیعهبیشتر می شود. به برکت خون مطهر اباعبدالله الحسین و اصحاب و یاران با وفایش و غم و غصه ها و سوز و گداز حضرت زینب و بعد از آن خانواده های معزز شهدا، این انقلاب راه خود را مثل آب زلال باز کرده و راه خودش را ادامه می دهد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها