ناحیه مقاومت بسیج پاوه دراستان کرمانشاه از تمامی شهدای این استان مستندی تصویری - رسانه ای تهیه می کند.
کد خبر: ۸۷۶۶۹۲۲
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۴
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، به نقل ازحوزه مقاومت بسیج شهید سیفی چورژی -سپاه ناحیه پاوه:  فرمانده سپاه ناحیه پاوه درنشست هماهنگی ساخت مستند شب شهادت شهید سیفی که با حضور همرزمان درسپاه پاوه برگزار شد با اشاره به آیه ای از قرآن کریم اظهار داشت: کسانی که در راه خدا به شهادت می رسند از مرحله بالا و مرتبه شدیدتری از این نوع زندگی برخوردار هستند، بلکه آنها نمرده اند و زنده هستند.

" سرهنگ بهشتی راد" گفت: یکی از نواقص و معایبی که درمنطقه غرب متاسفانه وجود داشته و دارد، این است که ما نتوانسته ایم که یک گردآوری جامع و کاملی از دوران دفاع مقدس ، خصوصا رشادت های رزمندگان اسلام را داشته باشیم.

وی افزود: مدتی است که با تلاش های مداوم، قصد در گردآوری این رموز ایثار و شهادتی که در دل همه رزمندگان بوده است، داشته ایم که با ثبت و ضبط ، آن وقایع را به نسل جدید انتقال دهیم.

وی با اشاره به رشادت ها وازجان گذشتگی های شهدای شهرستان پاوه گفت: ما درطول این مدت به معرفی شخصیت هایی چون شهید سیفی و دیگر شهدایی که واقعا دلاورانه و مجاهدانه همه چیز را در خدمت اخلاص گذاشتند و جان خود را در راه انقلاب و اسلام دادند، نپرداخته ایم.

"سرهنگ بهشتی راد"  با بیان اینکه هدف ما در آینده ساخت مستند برای تمامی شهدا است، افزود:  زمینه ساخت مستند شب شهادت شهید ناصر سیفی را فراهم کرده ایم و در پایان هفته جاری، دست اندرکاران ساخت این مستند از تهران به این شهرستان جهت ثبت و بازسازی آن وقایع، که هر شخصی را با به وجود آوردن صحنه هایی از تیراندازی ها به اعماق جبهه ها می برد، خواهند آمد.

وی ضمن بیان اینکه این مستند اولین مستندی از شهدای این شهرستان است، ادامه داد: باید وقایع این مستند متقن و براساس واقعیت های دوران دفاع مقدس ساخته شود.

در ادامه هریک از همرزمان شهید سیفی به ارائه نظرات و خاطراتی از دوران دفاع مقدس خود پرداختند.

گفتنی است : شهید سیفی در تاریخ ۹ خرداد ماه ۱۳۶۵ و در شب نوزدهم رمضان مجروح و در تاریخ ۱۰ خرداد ماه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

.تصاویر در ادامه ....

انتهای پیام/گ

 

ارسال نظرات