مسئول بسیج مساجد و محلات درقرارگاه رسانه استان سمنان گفت: هدف بسیج مساجد و محلات ایجاد محله پاک و اسلامی و رونق بخشیدن به مساجد است.
کد خبر: ۸۷۶۶۹۲۷
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۹
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج،   سپاه استانی سمنان اقدام به ساختن مستندی با همکاری صدا و سیمای استان جهت ترویج تجربیات و فعالیت های بسیج و سپاه با نام گنج بی انتها نموده است. در سفر مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات کشور در تاریخ دوم آبان ماه سال جاری به استان سمنان طی هماهنگی قرارگاه رسانه معاونت بسیج مساجد و محلات استان با صدا سیما مقرر شد تا از تجربیات و اطلاعات سردار بهشتی در ساخت این مستند استفاده شود. در این برنامه " سردار بهشتی " به  اهداف سازمان و برنامه های که در حال انجان است اشاره نمود واظهار داشت: ایجاد محله پاک و اسلامی و عاری از ناهنجاری ها و رونق بخشیدن به مساجد با حضور بسیجیان و اشکار نمودن ظرفیت های پنهان ، وظیفه اصلی سازمان بسیج مساجد و محلات است. وی درادامه بیان داشت: با وجود تهاجم ها ، تحریم ها و دسیسه های دشمن استفاده از فرهنگ  بسیج و تلاش درمساجد و رفتن به مساجدی با طراز انقلابی  با کارکرد های جوان پسندانه رمز غلبه بر دشمنان است.

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات کشور در پایان به فعالیت های برتر بسیج  برگزاری مردمی و خود جوش  راهیان نور ، برگزاری ابروی محله در مابل درب منازل شهیدان ،جشنواره خلاقیت و چندین برنامه دیگر اشاره کرد.

تصاویر خبر در ادامه ...

انتهای پیام/گ

 

ارسال نظرات