ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان پارس اباد در منطقه حفاظت شده مغان اقدام به گشت و كنترل و پياده روی یک روزه کردند.
کد خبر: ۸۷۶۶۹۴۹
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز به نقل از ارس تبار، "هاشم میرزانژاد "رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد در این باره گفت:ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان با شروع فصل شكار ، گشت و کنترل و پایش میدانی خود را در زیستگاه های حساس تشدید کردند.

وی هدف از اجراي این پياده روي را بالا بردن سطح حفاظتی مناطق حوزه استحفاظی عنوان کرد و افزود: با توجه به وجود شکارچیان در نقاط مختلف مناطق شهرستان ماموران یگان حفاظت این اداره به جهت جلوگیری از تخلفات احتمالی مناطق مختلف را مورد گشت و کنترل شبانه روزی قرار میدهند .

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد می گوید که این نظارت بنا بر ضرورت و لزوم هرچه بیشتر حفاظت از تنوع زیستی و جلوگیری از تخلفات زیست محیطی شکار و صید غیر مجاز صورت می گیرد.

میرزانژاد در ادامه گفته است بدنبال صدور مجوز شکار پرندگان وحشی مامورین یگان حفاظت این شهرستان گشت و کنترل مناطق تحت حفاظت خود را به منظور جلوگیری از احتمال بروز تخلف در امر شکار وصید و تخریب محیط زیست تشدید کرده تا در صورت مواجهه با متخلفین با آمادگی بیشتری وارد عمل شوند و در این خصوص نیز با نیروی انتظامی، قضات دادگستری و پلیس پیشگیری هماهنگی لازم بعمل آمده است.

وی از شهروندان و علاقه مندان به طبیعت و محیط زیست خواسته در صورت مشاهده هرگونه تخلف ،مراتب را با شماره تلفن 32721141 اطلاع رسانی کنند.

ارسال نظرات