امام جمعه مشگین شهر گفت: شهدای انقلاب اسلامی ادامه دهندگان راه شهدای کربلا و نماد ایثار، مقاومت و عامل اصلی شکوفایی انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۶۶۹۶۲
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی به نقل از سیفار، حجت الاسلام رضا باوقار، امام جمعه مشگین‌شهر امروز در یادواره شهدای دانشجوی شهرستان گرمی که با محوریت شهید دکتر امین نوری در محل دانشگاه پیام نورمرکز گرمی با حضور مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد گفت: مطالعه و تدبر در سیره و سلوک شهدا موجب تجلی روح شهیدان و اخلاق والای آنها در انسان می شود.

وی با بیان اینکه حکومت‏های شیطانی و غیر الهی از سه روش تطمیع، تهدید وتحمیق برای در اختیار گرفتن مردم و تشکیل و بقای حکومت خود استفاده می کنند افزود: دشمنان اباعبدالحسین(ع) از این روشها برای فریب مردم استفاده کردند اما امام حسین(ع) زیربار ظلم و حکومت شیطانی نرفتند و با شهادت خود و یارانش با وفایش اسلام را برای همیشه زنده نگه داشتند.

وی افزود: شهدای انقلاب اسلامی ادامه دهندگان راه شهدای کربلا و نماد ایثار و مقاومت و عامل اصلی شکوفایی انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام رضا باوقار جوانان را به الگوگیری از راه و روش شهیدان فراخواند و گفت: ادب و معرفت، حیا و عفت، معرفت به اهل بیت، عبادت و بندگی، توکل به پروردگار عالم ، بصیرت و ولایت مداری از جمله ویژگی های شهدا است.

تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از دیگر بخشهای این مراسم معنوی بود.


عکس از محمود بهشتی

 

ارسال نظرات