خبرهای داغ:
معاون آموزشی سازمان پدافند غیرعامل کشور عنوان کرد:
معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پدافند غیرعامل کشور عنوان کرد: آنچه که مشهود است، الزامات پدافند غیرعامل در شهرصنعتی البرز احصاء نشده، در صورتی که می‌توان با برنامه‌ریزی و انجام اقدامات پژوهشی این منطقه را به عنوان بخش حساس معرفی کرد.
کد خبر: ۸۷۶۶۹۸۹
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین دومین جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان البرز همزمان با اجرای رزمایش دفاع غیرنظامی در شرکت البرز دارو برگزارشد.

سردارسید داود رسولی معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پدافند غیرعامل کشور در این جلسه اظهار کرد: حاصل آموزش‌های مربوط به دفاع غیرنظامی در رزمایش‌ها به نمایش گذاشته می‌شود.

رسولی ادامه داد: هدف سازمان پدافند غیرعامل خودکفایی شهرستان‌ها برای رفع مشکلات موجود در این عرصه است.

وی افزود: آنچه که مشهود است، الزامات پدافند غیرعامل در شهرصنعتی البرز احصاء نشده، در صورتی که می‌توان با برنامه‌ریزی و انجام اقدامات پژوهشی این منطقه را به عنوان بخش حساس معرفی و از ردیف‌های بودجه اختصاصی برای افزایش ضریب ایمنی این شهر استفاده نمود.

معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پدافند غیرعامل کشور بیان داشت: در موضوع پژوهش ابتداء باید تهدیدات موجود شناسایی، راهکارهای کاهش آسیب‌ها را پیش بینی و اقدامات لازم را برای مصون‌سازی در برابر این تهدیدات را پیش بینی کرد.

این مقام مسؤول عنوان کرد: سازمان پدافند غیرعامل در سال جاری ۶۰۰ پایان نامه را با همکاری نخبگان کشور در حوزه پژوهش آماده و بیش از ۱۲۰ مورد کسری خدمت سربازی را در این خصوص صادر نموده است.

رسولی ابراز داشت: تهدیدات امروز با تهدیدات آینده بسیار متفاوت خواهند بود و باید در اقدامات پدافندی خود آینده پژوهی را سرلوحه کار قرار دهیم.

وی تصریح کرد: امروز در مسائلی همچون انسان، دام، گیاه و محیط زیست آسیب پذیر هستیم و باید آمادگی و آموزش‌های خود را براساس اقدامات پژوهشی انجام شده و بابر تهدیدات موجود  افزایش دهیم.

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها