شهید شاخص اصناف کشور سال 95 را بیشتر بشناسیم/ بخش اول

وصیت‌نامه شهید غلامحسین دیده ‏بان

حرف‌های ضد و نقیض را به رادیو و تلویزیون نکشید دنیا به انقلاب ما چشم دوخته است.
کد خبر: ۸۷۶۷۰۳۲
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج استان اردبیل متن وصیت نامه شهید دیده بان به شرح ذیل می باشد:
 
بسمه تعالی

سلام بر رهبر شیعیان و مستضعفین جهان امام امت و بت‌شکن زمانه
آقایان نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، فرمانده کل قوا، نخست وزیر، روحانی‌ها «واعتصموا بحبل الله جمیعا ولاتفرقوا» باهم تفاهم نمایید. 2 هزار و 500 سال خودفروختگان و بی دین‏ها‏ برای ما حکومت کردند. مردم از مال و جان گذشته، هفتاد هزار شهید و صدها هزار نفر مجروح و معلول دادند تا این انقلاب به ثمر برسد. حرف‌های ضد و نقیض را به رادیو و تلویزیون نکشید دنیا به انقلاب ما چشم دوخته است.
حضرت علی(ع) می‏فرماید: بنی آدم را چه به فخر و تکبر، زیرا که اول او نطفه‏ای بی‌ارزش و آخرش (بعد از مرگ) مرداری بد بواست نه می‏تواند خود را روزی دهد و نه می‏تواند مرگ خویش را دفع نماید. عرضم را از دولت‌مردان خاتمه می‏دهم. خانواده گرامی برادر بزرگوارم خواهران عزیزم و تمام خویش و اقوام و دوستان گرامی امروز از اردوگاه به مدرسه داودپور اهواز مراجعت کرده و آماده حرکت به جبهه هستیم وقت ضیق است و شاید آخرین نوشته من باشد.
خطابم به تمام خانواده و قوم و خویش است. این زندگی چند روز را غنیمت شمرده و امر پروردگار عالم را مو به مو اجرا نمایند و بعد از من مغازه آقای حاج عوض احدی را به ایشان تحویل داده فقط سرمایه من دوازده هزارتومان به اضافه منفعت مال ماست و بیست هزارتومان از جمیع منفعت خمس داده بقیه‌اش می‏ماند. مرگ با دلیل بهتر از زندگی بی دلیل است.

عبدالفانی غلامحسین دیده ‏بان
59/10/15
ساعت: 20
ارسال نظرات
آخرین اخبار