مسئول سازمان پيشكسوتان بسيج در گفتگو با «بسیج»:

اولویت گروه جهادی بسیج پیشکسوتان کارهای عمرانی است/ حضور مجید مجیدی در اردوی جهادی

سردار کریمی با اشاره به اینکه اردوی جهادی به صورت مرتب و مداوم در بسیج پیشکسوتان در حال برگزاری است، یادآور شد: اولویت گروه جهادی بسیج پیشکسوتان کارهای عمرانی است.
کد خبر: ۸۷۶۷۱۰۵
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج کلاس اردوی جهادی در قالب کلاس‌های قرآنی، اخلاقی و بصیرتی توسط بسیجیان پیشکسوت جهاد و شهادت در اردوی جهادی دریکی از روستاهای محروم اسلام‌شهر استان تهران به نام ده عباس (قلعه سیمون) در حال برگزاری است.

در همین راستا سرویس فرهنگ و جامعه خبرگزاری بسیج مصاحبه اختصاصی با سردار احمد كريمي مسئول سازمان پيشكسوتان بسيج مستضعفین داشته است.

مسئول سازمان پيشكسوتان بسيج مستضعفین گفت: قلعه سیمون یک قلعه قدیمی و مخروبه بود که حدود 40 الی 50 خانوار محروم در آن زندگی می‌کردند و به همت جهاد سازندگی سپاه سیدالشهدا این عرصه به گروه جهادی جهاد و شهادت معرفی شد و با کمک خود سپاه سیدالشهدا و همت پیشکسوتان این قلعه بیغوله خراب شد و به جای آن حدود 50 واحد ساختمانی 70 متری ساخته و در اختیار محرومان جامعه قرار گرفت.

سردار کریمی با اشاره به اینکه اردوی جهادی به صورت مرتب و مداوم در بسیج پیشکسوتان در حال برگزاری و خدمت‌رسانی به مردم ناطق محروم کشور است، یادآور شد: اولویت گروه جهادی بسیج پیشکسوتان کارهای عمرانی است.

وی در ادامه با بیان اینکه تمام اعضای این گروه جهادی از یادگاران جنگ و بازنشستگان نیروهای مسلح هستند و با همان همت و غیرت دوران 8 سال دفاع مقدس مشغول خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم هستند، خاطرنشان کرد: تعدادی از اعضای گروه جهادی جهاد و شهادت از عزیزان جانباز هستند که در اردو جهادی به کارهای فرهنگی مانند در همان منطقه انجام می‌دهند.

سردار کریمی در پایان عنوان کرد؟: هم اکنون مجید مجیدی کارگردان شهیر و انقلابی کشور در این اردو حضور دارد و مشغول ساختن مستندی از حضور پیشکسوتان  در این جهاد است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار