امام جمعه ابهر:

نهادینه کردن صرفه جویی در مصرف آب وظیفه همگانی است

صرفه جویی در مصرف درست آب وظیفه همگانی بوده و نقش مسئولان برای نهادینه کردن آن بسیار مهم و برجسته است.
کد خبر: ۸۷۶۷۱۱۱
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، امام جمعه ابهر در دیدار با مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان ضمن تجلیل و تقدیر از اقدامات امور آبفا و شرکت آب و فاضلاب استان در روند اجرای پروژه ها و خدمات رسانی به شهروندان خواستار هماهنگی بیش از پیش ارگانهای خدمات رسان مانند شهرداری و امور آبفا و شرکتهای برق و گاز در امرحفاری ها و اجرای خدمات شد.

حجت الاسلام رحیمی ضمن اشاره به نقش آموزش و فرهنگسازی، ترویج فرهنگ مصرف بهینه در جامعه را مهم برشمرد و افزود: صرفه جویی در مصرف درست آب وظیفه همگانی بوده و نقش مسئولان برای نهادینه کردن آن بسیار مهم و برجسته است.

امام جمعه ابهر تعامل بیشتر از گذشته را یادآورشد و تصریح کرد: در راستای همکاری بیشتر و مساعدتها و هم افزایی های بیش از پیش هیچگونه کوشش و تلاشی را برای کمک به امور آبفای ابهر دریغ نخواهم نمود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان در این دیدار گفت: تامین و توزیع آب شرب سالم و بهداشتی به صورت مداوم برای هم استانی ها مهمترین وظیفه شرکت آبفا می باشد.

علیرضا جزء قاسمی با اشاره به فرهنگ مصرف وچالشهای کم آبی و تنش آبی در سالهای اخیر افزود: مدیریت در مصرف آب مهم بوده و خواستار تبیین موضوع صرفه جویی در مصرف آب توسط امام جمعه در نماز پرشکوه عبادی و سیاسی جمعه شد.

ارسال نظرات