هدفمندسازي و گسترش برنامه هاي فرهنگي و ورزشي و پر كردن اوقات فراغت جوانان بسترهاي بروز جرايم و آسيب هاي اجتماعي را از بين مي برد.
کد خبر: ۸۷۶۷۱۸۵
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به نقش ورزش در کاهش ناهنجاري‌ها و آسيب‌هاي اجتماعي کفت: توسعه ورزش همگاني تاثير بسزايي در سلامت اداري وكاهش نا هنجاري هاي اجتماعي دارد

سردار عليرضا صالحي افزود: يكي از اساسي ترين نيازهاي هر شهر زنده و پويا، ورزش به شكل عمومي و همگاني است و بستر سازي براي همگاني كردن ورزش از اهميت بالايي برخوردار است.

وي در ادامه با بيان اين مطلب كه توجه به امر ورزش و تندرستي مي‌تواند تاثير بسزايي در کاهش آسيب‌هاي اجتماعي داشته باشد، اظهار داشت: هرچه در ورزش هزينه شود بيشتر به كاهش جرايم و آسيب هاي اجتماعي نزديک مي شويم.

فرمانده انتظامي استان زنجان با اعلام اينكه در نيروي انتظامي ورزش وسيله اي براي ايجاد آمادگي و نشاط كاركنان است، خاطر نشان كرد: داشتن آمادگي جسماني از ضروريات شغلي كاركنان پليس است.

سردار صالحي توسعه ورزش هاي قهرماني در مجموعه پليس را از برنامه هاي مهم فرماندهي انتظامي استان عنوان و اظهار كرد: براي نهادينه كردن ورزش و گسترش روحيه پهلواني و قهرماني در مجموعه پليس، گام هاي خوبي برداشته شده است.

وي با تاكيد بر اينكه دستيابي به جامعه سالم، بانشاط و بدون جرايم و آسيب مستلزم همت همگاني و احساس مسئوليت سازمان هاي فرهنگي، آموزشي و اجتماعي است؛تصريح كرد:هدفمندسازي و گسترش برنامه هاي فرهنگي و ورزشي و پر كردن اوقات فراغت جوانان بسترهاي بروز جرايم و آسيب هاي اجتماعي را از بين مي برد.

اين مقام ارشد انتظامي استان زنجان ادامه داد توسعه ورزش همگاني نيازمند عزم ملي است و همه بايد در تحقق رهنمودهاي مقام معظم رهبري مبني بر توجه ويژه به ورزش همگاني تلاش كنند.

وي گفت: ورزش همگاني زمينه ساز ايجاد روحيه و نشاط و اميد به زندگي دربين شهروندان است و توسعه ورزش نقش موثري در سلامت رفتاري و فکري نوجوانان و جوانان دارد .

سردار صالحي با اشاره به نقش ورزش در کاهش ناهنجاري‌ها و آسيب‌هاي اجتماعي خاطرنشان کرد : ورزش، کامل ترين مسير براي پيشگيري از هر گونه تهديدات دشمن است.

فرمانده انتظامي استان زنجان با بيان اينكه مجموعه انتظامي استان از برنامه هاي فرهنگي و ورزشي سازمان ها و ادارات علي الخصوص اداره ورزش و جوانان استقبال و آمادگي همکاري و تعميق تعاملات في مابين را دارد؛ افزود: در شرايط فعلي جنگ نرم دشمن، اقدامات فرهنگي و ورزشي راهبردي مطمئن در ايمن سازي جامعه از اهداف اين جنگ است.

ارسال نظرات