فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه

رزمایش رزمی فرهنگی الی بیت‌المقدس در شهرستان قروه برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه از برگزاری رزمایش رزمی فرهنگی الی ببیت‌المقدس در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۷۲۳۷
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سعید شعبانی فرمانده سپاه قروه با اعلام این خبر در جلسه هماهنگی رزمایش رزمی فرهنگی الی بیت‌المقدس اظهار داشت: رزمایش رزمی فرهنگی الی بیت‌المقدس با هدف مردمی کردن دفاع، پایان ناپذیری بنیه رزم، سازماندهی بسیجیان،آموزش بسیجیان، افزایش کارآمدی گردان‌ها و افزایش روحیه حماسی و دفاعی در جوانان هم‌زمان با سراسر استان کردستان در شهرستان قروه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه آمادگی قبل از رزمایش در دستور کار سپاه پاسداران قرار دارد افزود: برگزاری میدان تیر، تست آمادگی جسمانی بسیجیان و نیز برگزاری پیاده روی‌های شبانه از برنامه‌هایی بوده است که در جهت آماده سازی بسیجیان در سطح شهرستان برگزار شده‌اند.

فرمانده سپاه قروه خاطر نشان کرد: یکی از ماموریت‌های سپاه پاسداران شناسایی و جذب بسیجیان است که این برنامه بر اساس پیشرفت‌های مورد نظر در 6 ماهه نخست سال جاری تحقق یافته است.

شعبانی ادامه داد: فراخوانی و حفظ انسجام بسیجیان نیز در قالب برگزاری رزمایش و نیز برگزاری کلاس‌های حفظ انسجام انجام گرفته است.

وی به ارتقا سطح آمادگی دفاعی بسیج اشاره نمود و افزود: در برنامه‌های آمادگی دفاعی بسیج که در حوزه‌های مساجد و محلات نیز مورد توجه بوده است کلاس‌های بکارگیری سلاح، پدافند غیرعامل و دیگر کلاس‌های آمادگی دفاعی برگزار شده است.

شعبانی به برنامه رزمایش رزمی فرهنگی الی بیت‌المقدس اشاره کرد و گفت: در این رزمایش در روز نخست کلاس‌های آموزشی برگزار می‌شود که همراه با پیاده‌روی شبانه گردان‌های بیت‌المقدس است.

وی ادامه داد: در روز پایانی رزمایش نیز صبح‌گاه مشترک نظامی و تک به ارتفاع در دستور کار بسیجیان است.
ارسال نظرات