فرماندار قروه

انقلاب اسلامی تحولی عظیم در نظام سیاسی جهان ایجاد کرد

فرماندار قروه گفت: انقلاب اسلامی ایران توانست نظام دوقطبی جهان را تغییر دهد و تحولی عظیم در ساختار سیاسی جهان ایجاد کند.
کد خبر: ۸۷۶۷۲۴۱
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، پرویز کولانی در جلسه هماهنگی برنامه‌های روز 13 آبان که در فرمانداری قروه برگزار شد اظهار داشت: 13 آبان یکی از روزهای تأثیرگذار در انقلاب اسلامی است که چنین روزهایی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی وحدت‌بخش هستند و تقویت آن‌ها لازم و حیاتی است.

وی افزود: این روز یک پیام مهمی به سراسر دنیا دارد و این‌ها دردهایی است که ملت‌های مظلوم دنیا در وجود خود داشتند که با الگوگیری از انقلاب اسلامی نمایان کردند.

فرماندار قروه خاطرنشان کرد: این فضای باز سیاسی بود که در انقلاب شکل گرفت و مفاهیم عمیق سیاسی را رقم زد به طوری که مسلمانان جهان از این انقلاب الگو گرفتند.

کولانی ادامه داد: وظیفه ما مهم داشتن این مسأله است چرا که چشم استکبار این روزها به اهداف انقلاب خیره است.

وی نظام جمهوری اسلامی را موجب تحول در منطقه خاورمیانه و در کشور دانست و افزود: این مهم در ساختار سیاسی نظام بین‌الملل اثرات بسیاری را رقم زد و پایه‌های نظام دوقطبی بین‌الملل را برهم زد و قطب جدیدی را در سرتاسر دنیا مطرح کرد.

وی با بیان اینکه استکبار، اسلام را تهدیدی برای خود می‌داند، تصریح کرد: یکی از دلایل مهم ناسازگاری دنیای غرب با نظام مقدس جمهوری اسلامی در این است که ایران اسلامی و انقلاب اسلامی ساختار سیاسی جهان را تغییر داد و نظام جهانی را دگرگون کرد.

فرماندار قروه ادامه داد: امروز به برکت وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی، خون شهدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری وحدت و همدلی در جامعه ما موج می‌زند و دشمن همواره به دنبال از بین بردن این وحدت است.

کولانی بر برنامه‌ریزی منسجم برای برگزاری هرچه بهتر مراسم راهپیمایی روز 13 آبان تأکید کرد و افزود: باید تمامی نهادها و ارگان‌ها برای برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه‌های این روز وارد عمل شوند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار