مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل عنوان کرد

لزوم تعامل بیشتر و مستحکم‌تر اداره ورزش با بسیج

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل گفت: تعامل و همکاری بیش از پیش مجموعه ورزشی شهرستان آمل با سپاه و نیروی مقاومت بسیج برای نیل به اهداف عالیه ورزش بسیار مهم است و تعاملات باید بیشتر از گذشته مستحکم شود.
کد خبر: ۸۷۶۷۳۰۶
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام حسین محمدیان مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل، بهروز عیسی‌زاده جانشین فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج و مجید نائیجی مسئول بسیج ورزشکاران شهرستان آمل ظهر امروز به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با رئیس و کارکنان اداره ورزش و جوانان آمل دیدار و گفت‌وگو داشتند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل در این دیدار صمیمانه به اهمیت ورزش و تربیت بدنی در جامعه اشاره کرد و گفت: امر به ورزش از مهم‌ترین دستورات پیامبران، اهل بیت، امامان و ائمه بوده است.

حجت‌الاسلام حسین محمدیان افزود: تعامل و همکاری بیش از پیش مجموعه ورزشی شهرستان آمل با سپاه و نیروی مقاومت بسیج برای نیل به اهداف عالیه ورزش بسیار مهم است و تعاملات باید بیشتر از گذشته مستحکم شود.

وی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از ورزشکاران این شهرستان در راه دفاع از ناموس و خاک میهن اسلامی خون خود را اهدا کردند، تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس، ایام پیروزی انقلاب و دفاع از حرم اهل بیت شهدای زیادی از قشر ورزشکار بودند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل در این دیدار با قدردانی از توجه مسؤولان این شهرستان به مدیران ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش، اظهار کرد: سپاه و نیروی مقاومت بسیج از عوامل مهم ترویج ورزش و سوق دادن جوانان و نوجوانان به امر تربیت بدنی هستند.

ناصر نصری افزود: اتحاد و یکرنگی بیشتر اداره ورزش و جوانان با نیروی مقاومت بسیج به منظور ارتقای ورزش شهرستان آمل و حرکت هر چه بیشتر به سوی سکوهای قهرمانی از اهمیت به‌سزایی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه حدود 13 هزار ورزشکار سازمان‌یافته در این شهرستان تمرین دارند، خاطرنشان کرد: این آمار از ابتدای سال جاری تاکنون بر اساس آمار بیمه وزشی هیأت پزشکی ورزشی شهرستان آمل ثبت شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل متذکر شد: بیش از 40 هیأت ورزشی فعال در این شهرستان وجود دارند که جوانان زیادی را به رشته‌های مختلف توپی، گروهی، انفرادی و تیمی مشغول کردند.

مدیر کانون بسیج ورزشکاران شهرستان آمل نیز در این دیدار یادآور شد: ورزشکاران زیادی در این شهرستان به کانون بسیج ورزشکاران مراجعه داشته و به عضویت آن در آمدند.

مجید نائیجی افزود: برگزاری یادواره سرداران و 155 شهید جامعه ورزش شهرستان آمل از مهم‌ترین اهداف ما است تا به صورت باشکوه برگزار شود.

وی با اشاره به محوریت شهید شاخص سال 1395 شهید بهرام فلاح  از ورزشکاران و مربیان رشته کاراته، بیان کرد: برگزاری نهضت "ما زنده‌ایم" ویژه خواهران بسیجی، برپایی همایش‌ها و مراسم‌های فرهنگی، ورزشی و مذهبی در سطح شهرستان و برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌های این کانون است.

فارس
ارسال نظرات
پر بیننده ها