رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران از اعزام ورزشکاران المپیک و جهان مازندرانی به کرلای معلی خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۷۳۱۰
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سیدجواد حسینیان با اشاره به اجرای برنامه متنوع فرهنگی ورزشی از سوی این سازمان اظهار کرد: همزمان با اربعین اباعبدالله الحسین(ع) تعدادی از قهرمانان جهان و المپیک از مازندران کربلای معلی اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه اعزام ورزشکاران و قهرمانان ورزش مازندران آبان‌ ماه می‌شود، اظهار کرد: این اعزام برای ترویج فرهنگ پهلوانی و اخلاق‌مداری عشق به ائمه اطهار است.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران با اشاره به تعامل و همکاری نزدیک با اداره کل ورزش و جوانان استان در راستای برنامه‌های متنوع گفت: ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی که با تاریخ ورزش کشورمان عجین است باید سطح کشور و استان توسعه یابد.

حسینیان با اشاره به اخلاق‌مداری و جوانمردی ورزشکاران مازندران افزود: بیشتر قهرمانان ورزش مازندرانی مدال قهرمانی‌شان را با احترام تقدیم خانواده شهدا غواص و مدافع حرم می‌کنند.

این مسؤول در پایان از تشکیل حلقه صالحین مربیان ورزش برای ترویج اخلاق‌مداری در بین ورزشکاران جوان خبر داد و خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات شایسته قهرمانان و پهلوانان ورزش مازندران یاد و ذکر ائمه اطهار در میدان مسابقات قهرمانی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها