مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان به مناسبت هفته تربیت بدنی از خانواده شهید مقدم دیدار کرد.
کد خبر: ۸۷۶۷۳۱۱
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان به همراه معاونین ومسئول بسیج ورزشکاران در راستای تجدید میثاق و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا ویادآوری ارزش های معنوی انسانی و فرهنگ سازی ایثار و شهادت برای نسل جوان با خانواده شهید مقدم دیدار کرد.

سید ارسلان حسینی در این دیدار با بیان اینکه خانواده های شهدا سرمایه های ارزشمندی برای کشور هستند صبر و استقامت خانواده های این عزیزان را ستود و گفت: همان طورکه امام (ره) فرمودند خانواده های شهداء چشم و چراغ ملت اند. و ما در مقابل جانفشانی ها و از خود گذشتگی شهداء و ایثار گران و خانواده آنها وظیفه خود را آن طورکه در شأن این عزیزان باشد، انجام نداده ایم وباید در راستای داشتن کشوری که در تمام ابعاد مستقل و ملتی قدرتمند، ارزشی و با انگیزه و روحیه ی بالا بیش از پیش تلاش کرد.

وی اشاعه و تقویت فرهنگ و شعائر مذهبی در ورزشکاران را در الگو سازی برای جامعه تاثیر گذار دانست وافزود: قهرمانان اصلی و پهلوانان واقعی شهداء و ایثارگران می باشند و نام آوران ورزشی ایران اسلامی باید روحیه غیرت و ایستادگی و اخلاق شهداء و ایثارگران را سر لوحه کار خود قرار دهند.

مدیر کل ورزش و جوانان در پایان با اهدای لوح و هدیه ای از خانواده این شهید گرانقدر تجلیل کرد.

ارسال نظرات