رییس بسیج رسانه استان خراسان رضوی گفت: همواره تامین و تجهیز زیرساخت‌ها یکی از دغدغه‌های اصلی بسیح رسانه می‌باشد که در این زمینه نیازمند همکاری و همیاری سایر دستگاه‌های دولتی و خصوصی هستیم.
کد خبر: ۸۷۶۷۳۱۵
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ جواد علما شب گذشته در نشست مشاور و رییس حوزه شهردار مشهد با شورای عالی بسیج رسانه استان خراسان رضوی در محل سالن جلسات کوهسنگی مشهد افزود: پس از فتنه سال 88 که آسیب‌های زیادی به نظام وارد کرد، به همین منظور مسئولین بسیج و سپاه به این نتیجه رسیدند که در حوزه رسانه نیازمند راه‌اندازی تشکیلاتی در قالب بسیج هستیم تا روشنگری‌ها و اطلاع‌رسانی واقعیات جامعه را بر عهده داشته باشد.
 
وی تصریح کرد: البته وجود رسانه‌های متعدد غربی و معاند در تشکیل بسیج رسانه بی‌تاثیر نبود چرا که وجود فتنه‌های گوناگون در تاریخ انقلاب سبب چنین رویکردهایی می‌شود.
 
رییس بسیج رسانه استان خراسان رضوی اضافه کرد: بیش از 3 سال است که در خراسان رضوی بسیج رسانه به فعالیت می‌پردازد و دارای 500 عضو و سه کانون شهرستانی می‌باشد که تاکنون 11 دوره آموزشی تخصصی برگزار شده است.
 
در ادامه این جلسه رییس شورای عالی بسیج رسانه استان خراسان رضوی افزود: بسیجیان عرصه رسانه در واقع دیده‌بانان عرصه انقلاب هستند که می‌توانند نقد منصفانه و عالمانه را در مدیریت شهری ایجاد کنند.
 
محمد آصفی یزدی خاطرنشان کرد: امروز سالن‌های ورزشی شهرداری مشهد تبدیل به مراکز بزرگ فرهنگی شهر تبدیل شده است که روز به روز جوانان را جذب خود می‌کند، بسیج رسانه می‌تواند از این ظرفیت‌ها نهایت بهره‌وری را داشته باشد و اقدام به جذب جوانان مستعد نماید.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها