عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با «بسیج»:
محمد اسماعیل سعیدی گفت: فیش‌نجومی‌ها،اعتماد مردم را خدشه دار کرد افزود: دولت فرصت سوزی میکند و باید هر چه سریعترمسیر کارشناسی شده را طی کند لذا سریعا اقدامات مورد نیاز و برخوردهای جدی از سوی دولت صورت بگیرد.
کد خبر: ۸۷۶۷۳۴۸
|
۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶

محمد اسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز و عضو کمیسیون اجتماعی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به تاثیرات منفی فیش نجومی‌ها در رویه اقتصادی کشور و عدم برآورده شدن انتظارات مردمی اظهار داشت: در مبحث فیش نجومی‌ها، تکلیف روشن است و نیازی به بیان مجدد نیست لذا سریعا اقدامات مورد نیاز و برخوردهای جدی از سوی دولت صورت بگیرد و گزارشات مربوطه را به مردم ارائه دهند و شفاف سازی لازم بعمل آید.

وی با بیان اینکه فیش‌نجومی‌ها،اعتماد مردم را خدشه دار کرده است افزود: دولت فرصت سوزی میکند و باید هر چه سریعترمسیر کارشناسی شده را طی کند.

سعیدی بیان داشت: بررسی پرونده فیش نجومی‌ها از سوی مجلس انجام گرفته است و موضوع را به دیوان محاسبات و کمیسیون اصل 90 کشانده است تا پیگیری و بررسی نهایی شکل بگیرد .

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خاطر نشان کرد: تعلل دولت در رابطه با پرونده تخلفات فیش نجومی، نتوانسته پاسخگوی انتظارات مردم باشد.

ارسال نظرات