معاونت فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه در گفتگو با «بسیج»:
حجت الاسلام شرفخانی گفت: بر اساس سیاست گذاری استفاده از ظرفیت تشکل های تبلیغی و همچنین روحانیون، مقرر شد تا هزار و صد نفر برای کار تبلیغ به کربلای معلا اعزام شوند.
کد خبر: ۸۷۶۷۴۳۴
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷

حجت الاسلام شرفخانی، معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریهدر گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج، با اشاره به خدمات این سازمان در ایام پیاده روی اربعین حسینی(ع) گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه امسال در دوعرصه در راهپیمایی اربعین حسینی فعالیت خدمت رسانی را برای مردم و زائران اباعبدالله الحسینی(ع) خواهد داشت.

وی افزود: اعزام مبلغین به راهپیمایی اربعین حسینی(ع) در دستور کار سازمان است در همین راستا ساماندهی مبلغان و همچنین پیش بینی برنامه اقامه نماز جماعت برعهده ما است که بر همین اساس شورای سیاست گذاری تبلیغ در اربعین حسینی پیش بینی کردیم.

معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: این ستاد متشکل از مسئولان سازمان اوقاف و امور خیریه بعثه مقام معظم رهبری، معاونت تبلیغ حوزه های علمیه مرکز مدیریت حوزه علمیه قم و مجموعه مصطفی العالمیه و سایر مجموعه های تبلیغی شامل سازمان تبلیغات اسلامی است.

حجت الاسلام شرفخانی گفت: براساس کار سیاست گذاری استفاده از ظرفیت تشکل های تبلیغی و همچنین روحانیون، مقرر شد تا هزار و صد نفر برای کار تبلیغ اعزام شوند که مهم ترین اهداف و برنامه های این مبلغین ارتقای سطح اعتقادی و معرفتی زائران، تبیین واقعه عاشورا ، بیان عبرت ها و درس های عاشورا و بیان آداب زیارت و معرفت افزایی و پاسخ گویی به مسائل شرعی و گفتمان دینی است.

گفتنی است کار تبلیغ با استفاده از روش چهره به چهره روایت گری در کنار روضه خوانی و سایر برنامه ها برگزار می شودکه در مرز مهران شلمچه و چزابه ، در عراق از نجف تا کربلا از حله تا کربلا از مصیب تا کربلا حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: گفتنی است در مسیرهای شناسایی شده موکب هایی وجود دارد که این مبلغین در آن موکب ها حضور دارند. علاوه بر این حضور مبلغین خارجی را خواهیم داشت که در همین راستا صحبت هایی با سازمان مصطفی العالمیه انجام شده است.


ارسال نظرات