کاروان راهیان نور دریایی شهرستان حاجی آباد به جزیره هرمز اعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۶۷۴۸۴
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج،حسین اسماعیلی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان حاجی اباد گفت : در این کاروان ۱۶۰ نفر از دانش آموزان پسر مقطع متوسطه در یک سفر یک روزه ، برای آشنایی بیشتر با شهدای خلیج فارس به جزیره هرمز اعزام شدند.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان حاجی اباد در مراسم اعزام دانش آموزان در جوارامامزادگان سید محمد(ع) بر گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن تاکید کرد و از دانش آموزان خواست، از این فرصت برای آشنایی با دستاوردهای دوران دفاع مقدس و مقاومت رزمندگان استفاده کنند.
وی گفت: حضور دانش آموزان در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس، فرصتی ارزشمند برای آشنایی با ایثار و فداکاری رزمندگان است تا با رشادتهای رزمندگان هشت سال دفاع مقدس آشنا شده و با آرمانهای امام و شهیدان عهد دوباره ببندند.
اسماعیلی افزود: شرکت کنندگان در این کاروان در مدت یک روز، ضمن دیدار از مناطق عملیاتی و یادمانهای دفاع مقدس در جنوب کشور، در برنامه های فرهنگی، مذهبی و خاطره گویی پیشکسوتان دفاع مقدس شرکت می کنند.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش اموزی سپاه حاجی اباد زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، آشنایی نسل جوان انقلاب با فرهنگ آرمانی دفاع مقدس و نیز برگزاری اردوی عملی آمادگی دفاعی مدارس در مناطق عملیاتی را از اهداف اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی برشمرد.
وی افزود: تا پایان سال ۱۰۰ دانش آموز دیگر به این منطقه اعزام می شوند.

ارسال نظرات