خبرهای داغ:
امام جمعه سربیشه گفت: ثمره خون شهدا وحدت و انسجام همه آحاد مردم بود و اکنون نیز باید مسئولین گوش به فرمان رهبری باشند و از دو قطبی شدن جامعه جلوگیری کنند.
کد خبر: ۸۷۶۷۵۰۰
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی،حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر سنجری در یادواره آبروی کوچه ها، افتخار محله، یادبود شهید والامقام غلامحسین جلالی که شب گذشته(چهارم آبان ماه) جلوی منزل شهید در شهر خوسف برگزار شد گفت: اگر شهدای عزیز نبودند و از این کشور و انقلاب دفاع نمی کردند ما هم باید مثل ملت های منطقه زیر چکمه آمریکایی ها له می شدیم.

امام جمعه شهرستان سربیشه افزود: شهدا رفتند تا ما راه را گم نکنیم و ما نیز باید با تبعیت محض از ولایت فقیه ، این انقلاب را به صاحب اصلی اش تحویل دهیم.

وی با بیان اینکه توطئه های دشمن همچنان ادامه دارد گفت: دشمن امروز از راه اباحه گری و ترویج فرهنگ غرب قصد دارد جوانان ما را منحرف کند.

امام جمعه شهرستان سربیشه افزود: اکنون نیز جوانان این کشور حاضرند تا در عراق و سوریه جانفشانی کرده و با رژیم های کودک کش اسرائیل ، آل سعود و دست نشانده های آن ها مبارزه کنند.

سنجری با بیان اینکه ثمره خون شهدا وحدت و انسجام همه آحاد مردم بود افزود:اکنون نیز باید مسئولین گوش به فرمان رهبری باشند و از دوقطبی شدن جامعه جلوگیری کنند.

در ابتدای مراسم فرمانده ناحیه بسیج خوسف با اشاره به رشادت های جوانان این دیار در هشت سال دفاع مقدس گفت:شهدا نیازی به یادواره ندارند و ماییم که برای آنکه راه را گم نکنیم باید اهداف و آرمان های شهدا را مرور کنیم.

 محمد رضا آوازی افزود: ما باید یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داشته و نگذاریم فرهنگ ایثار و شهادت به فراموشی سپرده شود.

برپایی نمایشگاه و بیان خاطره توسط همرزم شهید از دیگر برنامه های این یادواره بود.




ارسال نظرات
پر بیننده ها