فرمانده سپاه ناحیه آستارا:

رزمایش بزرگ دفاع از کوی و برزن در آستارا برگزار می شود

فرمانده سپاه ناحیه آستارا خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه ناحیه آستارا از برگزاری رزمایش بزرگ دفاع از کوی و برزن با حضور گردان های بیت المقدس در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۷۵۱۶
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵
به گزارش سرویس بسیج نیروی مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار جهانبخش آرمان، فرمانده سپاه ناحیه آستارا امروز( ۳ آبان) در جمع خبرنگاران گفت: رزمایش دفاع از کوی و برزن با حضور دو  گردان از گردان های الی بیت المقدس این شهرستان در روزهای ۶ و ۷ آبان در ساحل صدف سیبلی و سطح شهر برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این رزمایش به منظور حفظ و انسجام نیروهای بسیجی برگزار می‌شود، افزود: اجرای رزمایش های مختلف و تمرین و تکرار آموخته های بسیجیان برای آمادگی لازم در برابر هرگونه تهدیدات احتمالی از محورهای این رزمایش است.
فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه همزمان با این رزمایش صبحگاه مشترک بسیجیان سپاه ناحیه آستارا برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این مراسم فرماندار، مسئولان ادارات، ارگان ها، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و بسیجیان حضور خواهند داشت.
سرهنگ آرمان گفت: این رزمایش با هدف ایجاد آمادگی و مقابله با نفوذ و هرگونه اقدام دشمن و مبارزه با ناآرامی های داخلی و با انجام عملیات های کمین و ضد کمین، تاخیری، پدافند دورادور، کنترل معابر وصولی، بازپسگیری، امداد و نجات و مقابله با اغتشاشات و ناآرامی ها برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه سپاه و بسیج هر جایی که نیاز باشد با جان و دل وارد میدان عمل می‌شود، اظهارکرد: بسیج از دل مردم  و برای مردم به فرمان حضرت امام خمینی(ره) به وجود آمده و پشتوانه انقلاب اسلامی است و تاکنون همه نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کرده است.
فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه امروز سپاه و بسیج هر جایی که نیاز باشد برای پاسداری از انقلاب و ارزش های اسلامی با تمام توان ورود پیدا می‌کند، خاطرنشان کرد: بسیجیان جان برکف با تمام توان آماده دفاع از کشورند و به دشمنان اجازه کوچکترین کاری را نمی‌دهند و دشمنان بدانند اگر کوچکترین خطایی از آنان سر بزند با جواب دندان شکن بسیجیان و نیروهای نظامی ایران مواجه می‌شوند.
وی به ناآرامی ها و خونریزی ها در منطقه اشاره کرد و افزود: امنیت و اقتدار کنونی کشور را مدیون و مرهون خون شهداییم.
سرهنگ آرمان با اشاره به اینکه تفکر بسیجی مرز ندارد و هرجای ایران و دنیا که احساس کند به داد اسلام و انقلاب می‌رسد، گفت: امروز رزمندگان و شهدای مدافع حرم اثبات می‌کنند که ادامه دهندگان راه شهدا هستند و در این راه ثابت قدم می‌مانند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار