با حضور رئیس بسیج مهندسین کشاورزی کشور

بازدید از روند اجرای طرح بسیج همگام با کشاورز در استان مرکزی

مسئول بسیج مهندسین کشاورزی سپاه روح‌الله گفت: با حضور رئیس بسیج مهندسین کشاورزی کشور از روند اجرای طرح بسیج همگام با کشاورز در شهرستان های دلیجان، محلات و اراک بازدید بعمل خواهد آمد.
کد خبر: ۸۷۶۷۵۳۰
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۹

حمیدرضا شاملو در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی با اشاره به حضور دکتر جهانسوز در استان مرکزی و بازدید از طرح‌های اجرایی از سوی بسیج مهندسین کشاورزی سپاه روح‌الله گفت: با حضور رئیس بسیج مهندسین کشور از روند اجرای طرح همگام با کشاورز در شهرستان های دلیجان، محلات و اراک بازدید می شود.

وی افزود: جلساتی در کانون های بسیج مهندسین کشاورزی در شهرستان‌های مذکور با حضور فرمانده نواحی، مدیر کانون مهندسین، کشاورزان آموزش دیده، مربیان طرح همگام، مسئولین منابع طبیعی و فرمانداران برگزار می شود که در این جلسات به تعامل با کشاورزان دارای عملکرد بهتر به واسطه اجرای این طرح می پردازیم.

مسئول بسیج مهندسین کشاورزی سپاه روح‌الله تصریح کرد: طرح «بسیج همگام با کشاورز» در راستای ابلاغ سیاستهای اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری به منظور کمک به امنیت غذایی و تولید پایدار کشاورزی با بهره‌گیری از علوم روز و دانش و تجربیات محلی کشاورزان نمونه با ارائه مدل های واقعی در مناطق تحت پوشش پایگاه های مقاومت روستائی انجام می شود.

شاملو با اشاره به اینکه در دو شهرستان دلیجان و محلات نزدیک به 40 روستا تحت پوشش طرح بسیج همگام با کشاورز هستند؛ گفت: در دلیجان 4 شبکه و در شهرستان محلات 13 شبکه در راستای این طرح فعالیت می کنند که در دلیجان 10 روستا و در محلات 25 روستا را تحت پوشش قرار داده‌اند.

وی افزود: با اجرای این طرح انتقال تجارب و دانش‌های روز به کشاورزان در مراحل مختلف تولید، موجب افزایش بهره‌وری کمی و کیفی محصول می شود که این موضوع خود در رشد اقتصادی بسیار مثمرثمر خواهد بود.

مسئول بسیج مهندسین کشاورزی سپاه روح‌الله در پایان خاطرنشان کرد: رئیس بسیج مهندسین کشاورزی کشور فردا در شهرستان‌های محلات و دلیجان حضور خواهد داشت و در روز پنجشنبه ساعت 15 در کانون بسیج مهندسین کشاورزی اراک برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات