فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیشابور:

با خط دهی رادیو اسرائیل درس "رهبر کوچک" از کتب درسی حذف شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیشابور اظهار داشت: با خط دهی رادیو اسرائیل درس "رهبر کوچک" از کتب درسی حذف شد.
کد خبر: ۸۷۶۷۵۴۳
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار سید علی اکبر حسینی در دیدار با فرماندهان واحدهای بسیج دانش آموزی شهرستان نیشابور بیان داشت: گفت: رادیو اسرائیل در مصاحبه ای که دارد می گوید اگر می‌خواهیم تعامل با ملت ایران برقرار بشود باید آنان را از انقلاب و انقلابگری و عاشورا و شهادت‌طلبی دور کنیم ولی متاسفانه هنوز درس" رهبر کوچک" در کتاب‌های درسی ایران مشاهده می‌شود که کمتر از سه ماه این درس حذف می‌شود.

وی اظهار داشت: امروز کسانی که چشمشان به غرب است دنبال این هستند که این فرهنگی را که شهید فهمیده به ما آموخت و به نسل جوان و نوجوان می آموزد را بگیرند و در این راستا بسیار آرام و خاموش درس رهبر کوچک ما را از کتب درسی دانش اموزان حذف می‌کنند.

وی تصریح کرد: شهید فهمیده رهبر 13 ساله ای که به ما فهماند اگر می‌خواهید این کشور را حفظ کنید باید جانفشانی کنید باید در مقابل دنیای استکبار با شهادت طلبی بایستید.

حسینی با اشاره به فرا رسیدن 13 آبان؛ سالروز تسخیر لانه جاسوسی اظهارداشت: سرخوردگانی که از قطار انقلاب خارج شدند به دنبال حذف شعار مرگ برآمریکا هستند و باید بدانند با پاک کردن این شعار از در و دیوار از قلب مردم پاک نخواهدشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها