مسئول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نشست تشکیلاتی مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه های استان از فردا به مدت سه روز در گچساران برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۶۷۵۸۲
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۵
شهرام مهدوی مطلق مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان در جلسه تودیع و معارفه مسئولین پایگاه های بسیج دانشجویی مراکز علمی و کاربردی کهگیلویه و بویراحمد ضمن بیان اینکه در برخی از دانشگاه ها پیاده کردن برنامه ها و کارهای بسیج دانشجویی به دلیل عدم همکاری مسئولان دانشگاه با مشکل مواجه است، گفت: در دانشگاه علمی کاربردی نه تنها تا الان مشکلی نبوده است بلکه بیشتر رفع مشکلات توسط خود مسئولان دانشگاه می باشد.
 
وی با تاکید بر اینکه دانشگاه علمی کاربردی ظرفیت های بالایی را در مهارت آموزی و مهارت آفرینی دارد، افزود: دانشجویان مراکز علمی و کاربردی در بخش اقتصاد مقاومتی و تولید قدم های بزرگی برداشته اند و نمونه های از این دانشجویان که می توانند الگوی سایرین باشند را ما می شناسیم و کسانی هستند که از وام های طرح اقتصاد مقاومتی بسیج استفاده کرده اند.
 
مهدوی مطلق با اشاره به اینکه اکثریت قریب به اتفاق دانشجویان در بسیج دانشجویی عضویت دارند و ما باید توان برنامه ریزی و به کارگیری این دانشجویان در زمینه های مختلف را داشته باشیم، تصریح کرد: یکی از شواهد این ادعا حضور بیش از 500 مسئول بسیج دانشجویی در نشست مسئولان بسیج دانشجویی استان است که از فردا به مدت سه روز در گچساران برگزار خواهد شد.
مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان با بیان اینکه دانشجو باید مطالبه گر باشد و دغدغه مند، گفت: از مسئولان مراکز خود در جلساتی که با هم دارید بخواهید و مطالبه کنید که البته این مطالبه باید با برنامه ریزی، خلاقانه و منسجم باشد تا مسئولین متوجه حضور شما به عنوان یک قشر آگاه و مطالبه گر بشوند.
 
همچنین عباس ظریفی، رییس دانشگاه جامع علمی و کاربردی کهگیلویه و بویراحمد، در این جلسه ضمن تشکر از مسئول فعلی و پیشین بسیج دانشجویی مراکز علمی و کاربردی استان گفت: بسیجیان باید در تمام زمینه ها سرآمد و الگوی سایرین باشند و این باید در فضای علمی بیشتر به چشم بخورد.
وی بیان کرد: از نظر بودجه و تامین هزینه مشکلی وجود ندارد مشروط بر اینکه با برنامه ریزی و هدفمند پیش برویم.
 
ظریفی افزود: باید برنامه ها به گونه ای باشد که دانشجویان با سلایق متفاوت را جذب کند و این نیازمند دقت و خلاقیت است.
 
در این مراسم امین اله محمدی به عنوان جانشین حوزه بسیج دانشجویی مراکز علمی و کاربردی استان و خانم بیگدلی به عنوان جانشین وی در حوزه خواهران معرفی شدند.
 
همچنین سید حسین راضیان به عنوان مسئول پایگاه بسیج دانشجویی مرکز علمی و کاربردی بهزیستی و خانم آبرومند به عنوان جانشین وی در حوزه خواهران پایگاه، حسن پیشخورد به عنوان مسئول پایگاه بسیج دانشجویی مرکز علمی و کاربردی یاسوج (1) و خانم کاظمی به عنوان جانشین وی در حوزه خواهران پایگاه، کرامت یزدانپناه به عنوان مسئول پایگاه بسیج دانشجویی مرکز علمی و کاربردی هلال احمر و خانم روشن به عنوان جانشین وی در حوزه خواهران پایگاه و خانم پازش به عنوان جانشین خواهر پایگاه بسیج دانشجویی مرکز علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی معرفی شدند.
 
ارسال نظرات