با حضور مسئولان طرح کشت به لیمو در روستای راک به نمایندگی از ۴۰ طرح اقتصاد مقاومتی در شهرستان کهگیلویه به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۷۶۷۶۰۰
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۳
علی پوزش در حاشیه افتتاح طرح کشت به لیمو در روستای راک از توابع شهرستان کهگیلویه به نمایندگی از 40 طرح اقتصاد مقاومتی در روستاهای شهرستان، اظهار داشت: این طرح‌ها در قالب اقتصاد مقاومتی و با حمایت صندوق کار آفرینی امید برای جوانان جویای کار ایجاد شده است.

فرماندار شهرستان کهگیلویه با اشاره اینکه اجرای طرح‌های اشتغالزا مورد تاکید مقام معظم رهبری و در دستور کار دولت تدبیر و امید است، بیان کرد: این 40 طرح روستایی در راستای اقتصاد مقاومتی در شهرستان کهگیلویه افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه سرانه پرداخت این تسهیلات 250 میلیون ریال و از محل صندوق کارآفرینی امید پرداخت شده و سرجمع پرداخت تسهیلات به این 40 طرح‌ 6 میلیارد ریال است، گفت: این طرح کشت به لیمو که به نمایندگی از 40 طرح اشتغالزایی روستایی افتتاح شده با سطح زیر کشت یک هکتار که به صورت مستقیم برای 3 نفر و غیر مستقیم برای 20 نفر اشتغالزایی ایجاد می‌کند.

پوزش با بیان اینکه در 6 ماهه اول امسال 170 فقره تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است، افزود: از این تعداد 95 فقره تسهیلات در زمینه اشتغالزایی و در راستای اقتصاد مقاومتی بوده است.

وی با بیان اینکه میزان تسهیلات پرداخت شده در شهرستان کهگیلویه 3 میلیارد تومان بوده است، خاطرنشان کرد: بیش از 2 میلیارد و 200 میلیون تومان از این تسهیلات در زمینه اشتغالزایی پرداخت که برای 125 نفر در شهرستان شغل پایدار ایجاد دشده است.

ارسال نظرات