مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

کوثر؛ مستعدترین شهرستان حوزه فرهنگ و دین است

شهرستان کوثر بعنوان یکی از شهرستان های مستعد استان در زمینه های فرهنگی و مذهبی است که می طلبد با ارائه برنامه های منسجم و مطلوب در پیشبرد اهداف عالیه اسلام گام های موثری در این شهرستان برداشته شود.
کد خبر: ۸۷۶۷۶۲۷
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر به نقل از کوثرخبر، حجت‌الاسلام مهدی ستوده در بازدید از خانه های عالم شهرستان کوثر ضمن ابراز رضایت از وضعیت اعزام روحانیون به 80 روستای شهرستان در دهه ی اول محرم اظهار کرد: شهرستان کوثر بعنوان یکی از شهرستان های مستعد استان در زمینه های فرهنگی و مذهبی می باشد و این امر می طلبد که با ارائه برنامه های منسجم و مطلوب در پیشبرد اهداف عالیه اسلام گام های موثری برداشته شود.

وی در ادامه گفت: خانه های عالم این شهرستان در وضعیت مناسبی می باشند و لازم است جهت بهره مندی از روحانیون در امر تبلیغ و ترویج اسلام، نواقصات خانه ای عالم رفع و تکمیل و تجهیز این خانه ها در اولویت کاری مسئولین امر قرار کیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کوثر در ادامه از مجموعه ی تبلیغات اسلامی شهرستان کوثر خواست در جذب روحانی برای استقرار در خانه های عالم و پرکردن خلا مذهبی در این زمینه فعالیت کنند.

در ادامه حجت الاسلام صفری، رئیس تبلیغات اسلامی کوثر در خصوص تعمیر و آماده سازی خانه های عالم این شهرستان گفت: آماده سازی و تعمیر خانه های عالم در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در حوزه ی دینی بوده و با عنایت به اینکه شهرستان کوثر دارای ۱۰ خانه عالم است و ۵ خانه آن بدون استقرار روحانی است و چون در صورت نبود روحانی این خانه های عالم درصد تخریب آن بیشتر می شود؛ در این راستا تبلیغات اسلامی کوثر با مرتفع کردن نواقص جزئی این املاک از ارتقاء هزینه های نگهداری می کاهد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی در ادامه گفت: پیرو رایزنی های به عمل آمده خانه های عالم روستاهای نوده، جغناب، بنیاد آباد و مرشت تدابیر لازم برای جلوگیری از افزایش هزینه ها بعمل آمده است و ما بقی خانه های عالم این شهرستان در شرایط مطلوب قرار دارند.

وی ادامه داد: این تدابیر در راستای کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری در این خانه های عالم برای تحقق اقتصاد مقاومتی برای جذب روحانی به این روستاها بعمل آمده است.

حجت الاسلام صفری همچنین از تحویل خانه عالم روستای هواشانق در این شهرستان خبر داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار