اولین برف پاییزی همه مناطق شهرستان کوثر و مرکز آن شهر گیوی را سفید پوش کرد.
کد خبر: ۸۷۶۷۶۳۱
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر به نقل از کوثرخبر، این بارش پاییزی برف که با باران همراه است هم اکنون در حال بارش بوده و بطور محسوسی دمای هوای این شهرستان را به 3 درجه سانتیگراد بالای صفر رسانده است.

این توده بارندگی در روزهای آینده نیز در سطح استان اردبیل بخصوص شهرستان کوثر نیز حاک فرما خواهد بود بطوری که روز های چهارشنبه و پنجشنبه اوج کاهش دمای هوا و همچنین بارش باران و برف گزارش شده است.

هم اکنون جمعیت 25 هزار نفری منطقه (شهرستان کوثر) ساعات سردی را سپری می کنند و بنا بر گزارشات سازمان هواشناسی استان، انتظار می رود که در ساعات آینده به سردی هوا افزوده و بارش برف در ارتفاعات بیشتر شود.

گفتنی است تمامی مسیر های مواصلاتی و ارتباطی روستاها و جاده های اصلی باز بوده و توصیه می شود مسافرین به هنگام مسافرت زنجیر چرخ، البسه و خوراگی گرم با خود به همراه داشته باشند.

برف در مسیر های مواصلاتی آقامیرلو، زرج آباد، و دیگر روستاهایی که در ارتفاعات قرار دارند به 4 سانتیمتر مس رسد که این مقدار در سطح شهر نیز کاهش یافته است.

به گزارش کوثرخبر، با توجه به اینکه شهرستان کوثر ما بین دو منطقه سردسیر خلخال و اردبیل قرار گرفته است انتظار می رود که بارش ها در این مناطق بیشتر بوده و اهالی شهرستان کوثر سرمای زیادی را متحمل شوند.

اولین برف پاییزی گیوی را سفید پوش کرد+تصاویر
اولین برف پاییزی گیوی را سفید پوش کرد+تصاویر
اولین برف پاییزی گیوی را سفید پوش کرد+تصاویر
اولین برف پاییزی گیوی را سفید پوش کرد+تصاویر
برچسب‌ها:

ارسال نظرات