استاندار اردبیل و نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی امروز با دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور دیدار و در خصوص محدوده منطقه آزاد استان اردبیل گفتگو کردند.
کد خبر: ۸۷۶۷۶۴۰
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی به نقل از سیفار، استاندار اردبیل و نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی امروز با دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور دیدار و در خصوص محدوده منطقه آزاد استان اردبیل گفتگو کردند.

اکبر ترکان، دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در این دیدار، بار دیگر با تاکید بر اهمیت مناطق آزاد در توسعه کشور، اظهار امیدواری کرد که به زودی لایحه هفت منطقه آزاد جدید در مجلس به تصویب برسد.

دکتر مجید خدابخش، استاندار اردبیل نیز با تشریح روند طی شده برای تعیین محدوده منطقه آزاد استان، از ترکان درخواست کرد تمام مساعی خود را برای تصویب محدوده در نظر گرفته شده بکار گیرند تا انتظارات به حق مردم استان اردبیل به ویژه مردم شهرستان های شمال استان برآورده گردد.

سیدحمایت میرزاده، نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی که از طرف نمایندگان استان در این جلسه حضور یافته بود، از اقدامات نمایندگان استان برای جلب آراء مثبت نسبت به لایحه، گزارش ارایه داده و نگاه مجلس را دراین خصوص مثبت ارزیابی کرد.

وی همچنین با اشاره به نقش مناطق آزاد در توسعه مناطق مرزی وکشور، اظهار امیدواری کرد: بزودی مردم استان اردبیل به ویژه شهرستان های پارس آباد، بیله سوار و گرمی نیز خبر خوش تصویب لایحه را دریافت و از برکات آن بهره مند شوند.

در این دیدار ترکان دستور ارسال محدوده توافقی منطقه آزاد تجاری استان را به هیات دولت صادر کرد.

ارسال نظرات