مدیر آموزش سازمان دارالقرآن با اشاره به آغاز به کار رسمی سامانه آموزش مجازی قرآن، گفت: در نخستین گام دوره مجازی سبک زندگی قرآنی با محوریت خانواده متعالی آبان‌ماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۶۷۶۵۲
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، مهدی نادی مدیر آموزش سازمان دارالقرآن  با اشاره به برگزاری کارگاه مجازی سبک زندگی قرآنی، اظهار داشت: با توجه به لزوم توجه و شناخت سبک زندگی قرآنی و همچنین تحقق مطالبات مقام معظم رهبری، دوره مجازی سبک زندگی قرآنی را برنامه‌ریزی کردیم تا از این طریق افرادی که امکان حضور در جلسات و دوره‌ها را ندارند با زندگی قرآنی آشنا شوند.

وی با بیان اینکه کارگاه سبک زندگی قرآنی با محوریت خانواده متعالی برگزار می‌شود، افزود: سامانه آموزش مجازی قرآن سازمان دارالقرآن چندی پیش آغاز به کار کرد اما با برپایی این دوره به صورت رسمی فعالیت خود را شروع می‌کند تا کمبودهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را شناخته و نواقص را برطرف کنیم.

نادی با اشاره به اینکه کارگاه آموزش مجازی سبک زندگی قرآنی در 2 ساعت تدارک دیده شده است، گفت: نام‌نویسی در این دوره از طریق سایت تلاوت امکان‌پذیر است و زمانی که ظرفیت درنظر گرفته شده پر شود این دوره به صورت مجازی توسط استاد اقبالی‌نسب برگزار خواهد شد.

مدیر آموزش سازمان دارالقرآن با بیان اینکه دوره مجازی سبک زندگی قرآنی حداکثر تا هفته سوم آبان‌ماه برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: پس از برگزاری این دوره و سنجش توانمندی‌ها، سعی داریم دوره آسیب‌شناسی تجوید قرآن را با حضور سیدمحسن موسوی‌بلده برگزار کنیم.
ارسال نظرات