خبرهای داغ:
وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات همزمان با دومین روز از دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال از غرفه سازمان بسیج جامعه زنان کشور بازدید کرد.
کد خبر: ۸۷۶۷۷۰۱
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱
به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشورخبرگزاری بسیج،محمود واعظی وزیر ارتباطات  در اولین ساعات دومین روز از دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال از غرفه سازمان بسیج جامعه زنان کشور بازدید کرد.

وی در گفت وگو با مدیر فضای مجازی سازمان بسیج جامعه زنان کشور علاوه بر آشنایی با سایت ها و محصولات این سازمان عملکرد آنها را خوب ارزیابی کرده و بر ادامه کار با جدیت تأکید کرد.

در این بازدید، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات، نصرالله جهانگرد رئیس سازمان فناوری اطلاعات، سیدمرتضی موسویان رئیس مرکز رسانه‌های دیجیتال و مهدی افراسیابی رئیس شبکه ملی فرهنگ وزیر را همراهی می کردند.

سازمان بسیج جامعه زنان کشور در دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال در راستای عرفی سایت رسمی این سازمان و جذب خبرنگار افتخاری حضور داشته و علاقمندان به فعالیت در سایت رسمی سازمان بسیج جامعه زنان کشور می توانند ضمن حضور در غرفه این سازمان با پرکردن فرم عضویت، عضو باشگاه خبرنگاران افتخاری این مجموعه شوند.

در این غرفه نرم افزار «نقطه اوج» ویژه سرمربیان و سرگروه های شبکه شجره طبیه صالحین، نرم افزار «بشیر خانواده» شامل دانستنیهای خانواده، دختران و پسران، مشاوره، بهداشت و سلامت و اخلاق اسلامی است،نرم افزار چند رسانه ای «حجاب، تاج بندگی»، ارائه لوح فشرده کتاب «ترسیم مساله زن و خانواده در گفتمان مقام معظم رهبری(مدظله العالی)» و لوح فشرده ارائه لوح فشرده چندرسانه ای «زن و دفاع مقدس» در معرض دید و خرید عموم قرار گرفته است.

 «سازمان بسیج جامعه زنان کشور» در بخش «رسانه‌های برخط» که در شبستان مصلی بزرگ تهران برگزار می‌شود، در راهروی دوم، غرفه 6 حضور دارد.



ارسال نظرات