مدیر آموزش و پرورش سرعین:

انتخابات شورای دانش آموزی تمرین دموکراسی است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرعین گفت: انتخابات شوراهای دانش آموزی تمرینی برای حضور و مشارکت دانش آموزان در مسائل اجتماعی و تمرین دموکراسی است.
کد خبر: ۸۷۶۷۷۰۹
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین به نقل از چشمه لر، مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرعین در این مراسم با اشاره به جایگاه و اهمیت شوراهای دانش آموزی در مدارس گفت: اصل دانش آموز محوری و مشارکت موثر و علمی دانش آموزان در تصمیم سازی و اجرای مطلوب برنامه های آموزشی و پرورشی از اهداف تشکیل شوراهای دانش آموزی در مدارس است.

غلامحسین گنجی با بیان این که انتخابات شوراهای دانش آموزی تمرینی برای حضور و مشارکت دانش آموزان در مسائل اجتماعی و تمرین دموکراسی است، افزود: دانش آموزان با شرکت و مشارکت فعال در این انتخابات، خود را برای حضور در صحنه های بزرگتر در سطح جامعه آماده می کنند.

وی با مهم برشمردن تک تک رای های دانش آموزان در انتخابات، از دانش آموزان خواست که در انتخاب های خود نهایت دقت را داشته باشند و اصلح ترین فرد را که شایسته حضور در شورا است، انتخاب کنند.

در ادامه این مراسم، محرم ارشد، معاون فرماندار شهرستان سرعین نیز با اشاره به فلسفه انتخابات در کشور گفت: جمهوریت و اسلامیت دو یادگار مهم و ارزشمند امام (ره) است که پشتوانه و پایگاه اصلی آن، مردم عزیز کشورمان می باشند.

ارشد افزود: مردم ما همیشه در صحنه های مختلف حضور داشته اند و یکی از مهمترین این صحنه ها، عرصه انتخابات است.

وی با مهم خواندن امانتداری کاندیداها پس از برگزاری انتخابات گفت: نامزدهای انتخاب شده موظفند پس از پیروزی در انتخابات در راستای اهداف و قول های داده شده مطابق با قوانین عمل کنند و در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری های مدرسه مشارکت فعال داشته باشند.

معاون فرماندار شهرستان سرعین در ادامه سخنان خود افزود: امیدواریم بعد از انتخابات، دانش آموزان عزیز از کاندیداهای منتخب، طبق قانون و دستورالعمل های موجود، اقدامات مورد نظرشان را مطالبه نمایند.

در این مراسم هر یک از کاندیداها به بیان برنامه های خود پرداخته و دانش آموزان با حضور در سر صندوق های رای به کاندیدای مورد نظر خود رای دادند.


 

ارسال نظرات