خبرهای داغ:
سردار آقاخانی از آماده باش کامل اداره گذرنامه پلیس امنیت عمومی این فرماندهی به‌منظور خدمت‌رسانی بیشتر به زائران اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۷۷۳۸
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: مجموعه فرماندهی انتظامی استان در کنار سایر دستگاه‌ها و ادارات مرتبط در امر خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی اقدامات خود را از یک ماه گذشته آغاز کرده و در تمام جلسات ستاد اربعین استانداری شرکت و هماهنگی‌های لازم را با مسئولان این ستاد برقرار کرده است.

سردار عبدالرضا آقاخانی از آماده‌باش 100 درصدی اداره گذرنامه پلیس امنیت عمومی این فرماندهی برای خدمت‌رسانی بیشتر و مطلوب‌تر به زائران اربعین خرداد و گفت: مأموران این اداره به‌صورت مضاعف درزمینهٔ صدور، تمدید، المثنی و رسیدگی به مشکلات گذرنامه زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی بابیان اینکه پیش‌بینی می‌کنیم امسال تردد از مسیرهای استان اصفهان برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی بیشتر از سال گذشته باشد، اظهار کرد: پلیس‌راه استان نیز به‌صورت 100 درصدی آمادگی دارد تا درزمینهٔ تردد آسان، روان‌سازی ترافیک و ایجاد آرامش در جاده‌ها به زائران اربعین خدمت‌رسانی نماید.

سردار آقاخانی از هماهنگی با استان‌های هم‌جوار برای سرعت بخشیدن به کاروان‌های اعزامی خبر داد و گفت: امیدواریم با افزایش خدمت‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر به زائران اربعین شاهد برگزاری باشکوه‌تر این راهپیمایی عظیم و نمایش اقتدار معنوی شیعیان در جهان باشیم.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: به کسانی که قصد شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی دارند توصیه می‌کنیم حتماً خودشان شخصاً در سایت سماح که از سوی سازمان حج و زیارت معرفی‌شده اقدام به ثبت‌نام کنند و بدون هماهنگی با دستگاه‌های مربوطه به مرز عزیمت نکنند.

وی افزود: با توجه به اینکه سال گذشته برای تعدادی از شهروندان که بدون ویزا و گذرنامه به مرزهای غربی مراجعه کرده و مشکلاتی برایشان به وجود آمده بود تأکید می‌کنیم که حتماً نسبت به تهیه ویزا و گذرنامه اقدام کرده و توجه داشته باشند که مهلت گذرنامه آن‌ها به پایان نرسیده باشد.

سردار آقاخانی نسبت به سوءاستفاده برخی از کلاه‌برداران از زائران اربعین حسینی هشدار داد و اظهار داشت: به زائران توصیه می‌کنیم از ثبت‌نام در مؤسسات، آژانس‌ها و سایت‌های غیررسمی خودداری کنند و هرگونه ابهام و سؤالی را با شماره تلفن ستاد اربعین استانداری در میان بگذارند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها